Karcher K 3 Power Control 1.676-100.0

- 3%

ilustracija

Karcher K 3 Power Control 1.676-100.0
Br. narudžbe
32123178
OEM
1.676-100.0
Proizvođač
Kärcher
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

K 3 Power Control visokotlačni perač s mobilnom aplikacijom Kärcher Home & Garden svakog korisnika pretvara u stručnjaka za čišćenje. Aplikacija uključuje koristan savjetnik koji korisniku pomaže praktičnim savjetima i trikovima za svako čišćenje.
Aplikacija također nudi sveobuhvatnu uslugu uključujući podatke o uređaju. Uređaj je opremljen visokotlačnim pištoljem i radnim nastavcima s Quick Connect adapterom. Razina pritiska može se podesiti izravno na dodatku
Pritisnite Vario Power - za maksimalnu kontrolu nad svakim zadatkom čišćenja. Uređaj također ima teleskopsku ručku podesivu po visini za praktičan transport i skladištenje, usisno crijevo za jednostavno nanošenje sredstava za čišćenje,
praktični držači za pribor, visokotlačni pištolj i kabel, kao i crijevo od sedam metara.

Home & Garde mobilna aplikacija
Mobilna aplikacija Kärcher Home & Garden pretvara vas u stručnjaka za čišćenje. Koristite svu našu Kärcher stručnost kako biste postigli savršene rezultate čišćenja. Praktična sveobuhvatna usluga: Sve informacije o uređaju,
njegovu aplikaciju i naš servisni portal.

Power Control visokotlačni pištolj i radni dodaci s funkcijom Quick Connect
Optimalna postavka za svaku površinu. 3 razine pritiska i jedna razina deterdženta. Potpuna kontrola: Ručni zaslon prikazuje napravljene postavke. Quick Connect adapter za jednostavno pričvršćivanje visokotlačnog crijeva i pribora.

Teleskopska ručka podesiva po visini

Čisto rješenje zahvaljujući spremniku
Čist i praktičan: spremnik za deterdžent se može ukloniti radi punjenja.
Praktičan spremnik za deterdžent pojednostavljuje korištenje deterdženta.
Kärcher sredstva za čišćenje povećavaju učinkovitost, štite i tretiraju površinu.

Tehnički podaci
Vrsta struje (V/Hz) 220 - 240 / 50 - 60
Tlak (bar/MPa) 20 - Max. 120 / 2 - Maks. 12
Protok (l/h) Max. 380
Površinski učinak (m2/h) 25
Temperatura dovodne vode (°C) Max. 40
Potrošnja snage (kW) 1.6
Težina bez pribora (kg) 4.4
Težina uključujući ambalažu (kg) 6.6
Dimenzije (D x Š x V) (mm) 297 x 280 x 677

Oprema
Vario Power Jet mlaznica
Rotacijska mlaznica
Visokotlačno crijevo, 7 m
Quick Connect na strani uređaja
Doziranje sredstva za čišćenje kroz spremnik
Odvojivi spremnik za sredstva za čišćenje
Integrirani filter za vodu za zaštitu pumpe čistača od prljavštine.
Priključni adapter za vrtno crijevo A3/4"

PODRUČJA UPOTREBE
Bicikli
Za čišćenje vrtnog alata.
Vrtni i balkonski namještaj
Za čišćenje ograda i manjih vrtnih staza ili popločavanja
Za čišćenje motocikala i skutera

Parametri

Vrsta robe
Proizvođač

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.