Karcher K 2 Premium Power Control 1.673-630.0

ilustracija

Karcher K 2 Premium Power Control 1.673-630.0
Br. narudžbe
32123177
OEM
1.673-630.0
Proizvođač
Kärcher
Bodovi vjernosti: 5
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

K 2 Premium Power Control visokotlačni perač postiže još bolje rezultate čišćenja s mobilnom aplikacijom Kärcher Home & Garden. Čarobnjak za čišćenje pomaže korisniku praktičnim savjetima i trikovima za svaki zadatak čišćenja. Aplikacija također nudi
sveobuhvatnu uslugu uključujući informacije o uređaju. Uređaj je opremljen visokotlačnim pištoljem, radnim nastavkom i rotirajućom mlaznicom s Quick Connect adapterom. Razina tlaka može se podesiti izravno na dodatku Vario Power - za maksimalnu kontrolu
iznad svakog čišćenja. Uređaj je također opremljen teleskopskom ručkom podesivom po visini za praktičan transport i skladištenje, uklonjivim spremnikom za deterdžent za čisto punjenje, praktičnim držačima za pribor i kabelom.
K 2 Premium Power Control idealan je za čišćenje bicikala, vrtnog alata ili vrtnog namještaja.

Home & Garde mobilna aplikacija
Mobilna aplikacija Kärcher Home & Garden pretvara vas u stručnjaka za čišćenje. Koristite svu našu Kärcher stručnost kako biste postigli savršene rezultate čišćenja. Povoljna cjelovita usluga: Sve informacije o uređaju, njegovoj primjeni i našem servisnom portalu.

Radni dodatak s funkcijom Quick Connect
Jednostavno umetnite i okrenite - dostupna su dva različita radna nastavka. Optimalna postavka tlaka: izbor između 3 razine tlaka i razine deterdženta. Jednostavan za korištenje: postavke na prilozima prikazuju simbole.

Teleskopska ručka podesiva po visini
Za udobnu visinu produžetka. Potpuno se uvlači za optimalno skladištenje.

Čisto rješenje zahvaljujući spremniku
Čist i praktičan: spremnik za deterdžent se može ukloniti radi punjenja.
Praktičan spremnik za deterdžent pojednostavljuje korištenje deterdženta.
Kärcher proizvodi za čišćenje povećavaju učinkovitost i produžuju užitak u rezultatu čišćenja uz zaštitu i njegu.

Tehnički podaci
Vrsta struje (V/Hz) 220 - 240 / 50 - 60
Tlak (bar/MPa) 20 - Max. 110 / 2 - Maks. 11
Protok (l/h) Max. 360
Površinski učinak (m2/h) 20
Temperatura dovodne vode (°C) Max. 40
Potrošnja snage (kW) 1.4
Priključni kabel (m) 5
Težina bez pribora (kg) 4.1
Težina uključujući pakiranje (kg) 6.1
Dimenzije (D x Š x V) (mm) 246 x 280 x 586

Oprema
Visokotlačni pištolj, G 120 Q
Kliknite na dodatak Vario Power
Rotacijska mlaznica
Visokotlačno crijevo, 7 m
Quick Connect na strani uređaja
Doziranje sredstva za čišćenje, usisavanje
Teleskopska ručka
Integrirani filter za vodu za zaštitu pumpe čistača od prljavštine.
Priključni adapter za vrtno crijevo A3/4"

Parametri

Vrsta robe
Proizvođač

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.