JEDAN 3kg BIFENSIS Indoor s puretinom

ilustracija

JEDAN 3kg BIFENSIS Indoor s puretinom
JEDAN 3kg BIFENSIS Indoor s puretinom
TOP
Br. narudžbe
AC12323502
Pojedinačna cijena
862,33 Cent / kg
Proizvođač
Purina ONE
Bodovi vjernosti
1
0 ocjene
Rasprodano

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Opis i parametri

Potpuna hrana za odrasle mačke, bogata puretinom i cjelovitim žitaricama.

Potpuna hrana za odrasle mačke.

PURINA ONE BIFENSIS® jedinstvena je nutricionistička formula s korisnim bakterijama za koje je znanstveno dokazano da jačaju prirodnu obranu vaše mačke iznutra i izvana. Razvijen od strane Purina veterinara i stručnjaka za prehranu, PURINA ONE BIFENSIS® sadrži korisne bakterije i sve ključne hranjive tvari koje vaša mačka treba, uključujući omega-6 masne kiseline. Dvostruka zaštitna formula djeluje unutar tijela pomažući u podršci prirodnoj proizvodnji protutijela vaše mačke, dok podržava vanjsku obranu tijela kako bi koža i dlaka bili zdravi. PURINA ONE BIFENSIS® podržava prirodnu obranu vaše mačke danas i sutra.

S vlaknima za koja je dokazano da uklanjaju dvostruko više kuglica dlake iz mačjeg želuca u samo 14 dana*. *istraživanje purina. Sadrži cikoriju, prirodni sastojak koji smanjuje miris stelje. Vitka linija i optimalno stanje tijela zahvaljujući modificiranom omjeru proteina i masti. Visokokvalitetni sastojci za dobru probavu. Zahvaljujući uravnoteženom sadržaju minerala, pomaže u održavanju zdravlja urinarnog trakta. Bez dodanih boja i umjetnih konzervansa.

Puretina (17%), integralna pšenica (17%), dehidrirani protein peradi, kukuruz, sojino brašno, brašno od kukuruznog glutena, brašno od pšeničnog glutena, životinjska mast, sušena repina pulpa, sušeni korijen cikorije (2%), minerali, nusproizvodi životinjskog podrijetla (s dodatkom termički obrađene bakterije Lactobacillus Delbrueckii i praha Fermentum 0,025%), kvasac

Dodaci:
Dodaci prehrani:
mj/kg:, vit. A: 36960, vit. D3: 1200, vit. E: 460, Nutritivni dodaci:
mg/kg: vit. C: 140, taurin: 780, željezni sulfat monohidrat: 220, bezvodni kalcijev jodat: 2,8, bakrov sulfat pentahidrat: 45, mangan sulfat monohidrat: 108, cink sulfat monohidrat: 380, natrijev selenit: 0,26, antioksidansi, analitičke mape:
, Proteini: 34,0%, Udio masti: 13,0%, Udio anorganskih tvari: 7,5%, Sirova vlakna: 6,0%, Omega-6 masne kiseline: 2,0%

Upute za hranjenje:
Preporučeni dnevni obroci hrane (g/dan): Normalna aktivnost: Težina mačke 2-4 kg: 35 - 70 g; Težina mačke 4-6 kg: 70-105 g; Težina mačke 6-8 kg: 105-140 g; Smanjena aktivnost: Težina mačke 2-4 kg: 30 - 60 g; Težina mačke 4-6 kg: 60-90 g; Težina mačke 6-8 kg: 90-120 g. Preporučeni dnevni obroci hrane trebaju biti prilagođeni klimatskim uvjetima, razini aktivnosti i fizičkom stanju mačke. Svježa voda za piće treba uvijek biti dostupna. Ako prvi put hranite PURINA ONE, preporučujemo da ga uvodite postupno dodavanjem sve većih količina PURINA ONE postojećoj hrani tijekom 7 dana kako biste omogućili probavnom sustavu vaše mačke da se lakše prilagodi promjeni.

Hranu čuvati na suhom i hladnom mjestu.

Pakiranje hrane nije za igranje. Držite ga izvan dohvata djece i životinja kako biste spriječili moguće gušenje.

Parametri

Vrsta
granule
Vrsta robe
Potrepštine za mačke
Marka
PURINAONE
Okus
puretina
Starost mačaka
odrasla mačka
Namijenjeno
mačke koje žive u kući
Kvaliteta
super premium
Veličina paketa
3 kg

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 581 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 49000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

90% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.