iPega Bluetooth Gamepad 4008 za PS4/PS3/PC/Android/iOS, crni

- 19%

ilustracija

iPega Bluetooth Gamepad 4008 za PS4/PS3/PC/Android/iOS, crni
iPega Bluetooth Gamepad 4008 za PS4/PS3/PC/Android/iOS, crni
iPega Bluetooth Gamepad 4008 za PS4/PS3/PC/Android/iOS, crni
iPega Bluetooth Gamepad 4008 za PS4/PS3/PC/Android/iOS, crni
iPega Bluetooth Gamepad 4008 za PS4/PS3/PC/Android/iOS, crni
Br. narudžbe
32560641
OEM
PG-4008
Proizvođač
iPega
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Na zalihi: 5 kom, 16.5.2024 kod vas

37,14 €

29,90 €

23,92 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 29,23 €
Na zalihi: 5 kom, 16.5.2024 kod vas

29,90 €

37,14 €

23,92 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iPega Bluetooth Gamepad 4008: Svestrani kontroler za igranje

EAN: 6987245340082

Kontrolirajte igre na različitim platformama

Gamepad iPega 4008 dizajniran je za Sony PlayStation 4 i Sony PlayStation 3. Štoviše, kompatibilan je s Windows, Android i iOS računalima.

Bežična veza

Gamepad se s konzolom, računalom ili mobitelom povezuje bežično putem Bluetooth tehnologije čiji je domet do 8 metara.

Maksimalna udobnost tijekom igranja

Gamepad iPega 4008 opremljen je ergonomskom ručkom i vibracijskim motorima za taktilnu povratnu informaciju. Zahvaljujući integriranom zvučniku imat ćete zvukove iz igara na dlanu.

Ugrađena dugotrajna baterija

Gamepad radi na bateriji od 400mAh koja se puni putem USB-a. Može izdržati do 12 sati igranja s jednim punjenjem i do 30 dana u stanju mirovanja.

Ključna svojstva:

  • Igraći kontroler za Sony PlayStation 4 / Sony PlayStation 3, Windows, Android i iOS
  • Svi potrebni upravljački elementi (uključujući 360° joysticke bez mrtvih zona, kontrolni križ i akcijske gumbe)
  • Bežična veza putem Bluetootha s dometom do 8 metara
  • Ergonomska ručka s vibracijskim motorima za taktilnu povratnu informaciju
  • Integrirani zvučnik za bolje iskustvo igranja
  • Ugrađena baterija koja traje do 12 sati s jednim punjenjem

Parametri

Uređaj
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.