Ionic-CARE Triton X6 biserni pročišćivač zraka

ilustracija

Ionic-CARE Triton X6 biserni pročišćivač zraka
Br. narudžbe
3917377
OEM
IOCTRITONX6PB
Proizvođač
Ionic-CARE
Bodovi vjernosti: 8
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Očišćena površina (m2): 75
Maksimalna razina buke (dB): 8
Potrošnja energije (W): 12
Indikator statusa filtera: DA
Filter: elektrostatički; Perivo
Funkcija: Ionizacija zraka; Noćni način

Dizajn proizvoda: bijela boja

Bolesničke kuće

Ne shvaćajući, pola nas nekako boluje od SBS-a - sindroma bolesne zgrade. Uzrokuje niz problema od glavobolje, nesanice, smanjene koncentracije, alergija, astme, akutnih i kroničnih plućnih bolesti, do teške depresije i raka. Moderni građevinski materijali, zapečaćeni prozori, klima uređaji u pogonu, sintetički tepisi, umjetni namještaj, monitori, fotokopirni uređaji i 20-ak drugih utjecaja zajedno stvaraju štetno okruženje unutar zgrada, odnosno gdje provodimo 80% života!



Ionizacija i pročišćavanje zraka

Dio ovog otrovnog koktela kemikalija, statičkog elektriciteta, ozona, mikročestica, prašine itd. su i zračni ioni odn. ionska neravnoteža. Zrak koji udišemo trebao bi sadržavati najmanje 800 zdravih negativno nabijenih iona, takozvanih aniona po cm3. I dok je u prirodi (u planinama, uz more, u šumi, uz vodopade) dobro i udišemo zrak s koncentracijama i do 10.000 zračnih aniona u cm3, u interijerima obično nalazimo vrijednosti bliske nuli. Ionizirani zrak ima veliki utjecaj na tijelo i njegovo zdravlje. Vitalizira cirkulaciju, povećava moždanu aktivnost putem neurotransmitera, poboljšava pamćenje i koordinaciju pokreta. Regulirajući razinu serotonina (hormona sreće), utječe na raspoloženje i neutralizacijom histamina brzo ublažava alergije. Zahvaljujući visokoj koncentraciji korisnih aniona zraka, tako nam je dobro ujutro u šumi, uz more u izlasku sunca ili uz tekuću vodu ili logorsku vatru. Pogotovo zbog djelovanja zračnih aniona, podsvjesno nas privlači na ta mjesta i na njima se vrlo brzo možemo odmoriti.



Nema troškova filtera

Moderni elektrofilteri mogu uhvatiti do 96% nečistoća (mjereno u SZÚ Pragu). Pritom imaju prednost što ih, za razliku od klasičnih, nikada ne treba mijenjati. Ovisno o prirodi prljavštine, jednostavno je obrišite vlažnom krpom ili, u slučaju dima cigarete, operite vodom i deterdžentom. Interval čišćenja je obično 3 - 7 dana. Površina elektrofiltera od nehrđajućeg čelika je preko 1000 cm2 i imaju doživotnu garanciju!



Zagađen zrak ubija

Studija profesora Knotta sa Sveučilišta u Birminghamu otkrila je alarmantnu vezu između raka u djetinjstvu i onečišćenja zraka. Istraživanje je provedeno na 12.000 djece koja su umrla od raka prije svog 16. rođendana i pokazalo je da ako živite u blizini izvora onečišćenja (poput prometne ulice ili lokalne toplane), rizik od raka raste više od 12 puta. Ovo još jednom pokazuje važnost kvalitete zraka za ljudsko zdravlje.

* kombinirano sredstvo za čišćenje s ionizatorom
* max 75m2
* potrošnja energije max. 12 W
* učinkovitost 96%

* Ionic-CARE Triton X6 koristi najuspješniji koncept pročišćivača zraka za dom na svijetu. Odlikuje se minimalnim operativnim troškovima (maks. CZK 1,60 dnevno), apsolutno tihim radom, uspješnim i modernim dizajnom te ugrađenim generatorom korisnih zračnih aniona.

* Učinkovitost čišćenja uređaja Ionic-CARE Triton X6 doseže do 96% (alergeni, peludi, gljivice, mikroprašina, dim cigareta), uređaj smanjuje pojavu bakterija i gljivica do 85%. Filter uređaja ima doživotno jamstvo, nije ga potrebno mijenjati.

* Čišćenje zraka s učinkovitošću od 90-96% odvija se potpuno tiho i bez troškova za zamjenjive filtere. Cirkulaciju zraka u uređaju osigurava sustav elektroda, koje pokreću zrak pomoću tzv. elektronskog vjetra, čime se zamjenjuju zastarjeli ventilatori. Prljavština je zarobljena na elektrofilteru bez održavanja. Ne samo prašina u zraku već i kemikalije, dim cigareta, pelud, krzno i drugi alergeni, virusi, bakterije, gljivice i, na primjer, radon raspadni elementi prianjaju na površinu od 1100 cm2. Elektronika automatski regulira snagu i također upozorava na potrebu čišćenja filtera.

* Prema vodećim medicinskim kapacitetima, nagli porast alergija, respiratornih i onkoloških bolesti također je posljedica činjenice da provodimo puno više vremena u zatvorenom prostoru nego ikada prije. U modernim stanovima ili uredima udišemo zrak koji svakako ne doprinosi zdravlju, može skratiti život za nekoliko godina, a u njemu se osjećamo umorno i nervozno.

* Zrak u zatvorenim prostorijama, stanovima i uredima je i do deset puta otrovniji od zraka na ulici i do sto puta zagađeniji od zraka u prirodi. Mikročestice prašine, smog, kemijska isparenja iz plastike i namještaja, bakterije, virusi, spore plijesni, izmet sveprisutnih grinja, koncentrirani su u zatvorenom prostoru. Zatim, pogotovo u hladnije doba godine (jesen, zima), kada slabije prozračimo, te štetne tvari utječu na naš organizam praktički cijeli dan. Većina zagađivača ulazi u tijelo kroz pluća. Kroz tanku plućnu sluznicu dnevno filtriramo nevjerojatnih 75.000 litara zraka.

Dimenzije proizvoda:
Težina (kg): 3.200
Visina (cm): 70,00
Širina (cm): 21,00
Dubina (cm): 24,00

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.