IO9 SERIJA ČETKICA ZA ZUBE ORAL-B

- 16%

ilustracija

IO9 SERIJA ČETKICA ZA ZUBE ORAL-B
IO9 SERIJA ČETKICA ZA ZUBE ORAL-B
IO9 SERIJA ČETKICA ZA ZUBE ORAL-B
IO9 SERIJA ČETKICA ZA ZUBE ORAL-B
IO9 SERIJA ČETKICA ZA ZUBE ORAL-B
IO9 SERIJA ČETKICA ZA ZUBE ORAL-B
IO9 SERIJA ČETKICA ZA ZUBE ORAL-B
Br. narudžbe
741015272
Proizvođač
Oral-B
Bodovi vjernosti: 14
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Oral-B iO9 serija četkica za zube

EAN: 4210201302919

Revolucionarna tehnologija za savršeno čišćenje

Predstavljamo Oral-B iO9 četkicu za zube s inovativnom magnetskom iO tehnologijom za profesionalno i nježno čišćenje zuba.

Zdravije desni za tjedan dana

Serija Oral-B iO9 obećava 100% zdravije desni u samo tjedan dana.

Jedinstvena okrugla glava četke

Koristimo jedinstvenu Oral-B okruglu glavu četkice za savršeno čišćenje svakog zuba.

Interaktivni zaslon u boji

Interaktivni zaslon prikazuje načine čišćenja, podsjetnik za promjenu glave, pozdrav kada ga uključite i osmijeh za dobro obavljen posao.

Umjetna inteligencija za savršeno čišćenje

Umjetna inteligencija prepoznaje stil četkanja i vodi vas da očistite sve zube. Funkcija 3D praćenja čišćenja osigurava temeljitost.

7 načina čišćenja

  • Dnevno čišćenje
  • Fino
  • Njega desni
  • Intenzivno čišćenje
  • Izbjeljivač
  • Super mekan
  • Čišćenje jezika

Pametni senzor pritiska

Poboljšani pametni senzor pritiska crvenim, bijelim ili zelenim svjetlom pokazuje koji pritisak primjenjujete tijekom čišćenja.

Brzo punjenje za 3 sata

Magnetski punjač osigurava brzo punjenje za 3 sata.

Sadržaj paketa

  • 1 iO9 ručka
  • Ultimate Clean glava četkice
  • 1 vrhunska putna torbica s mogućnošću punjenja
  • 1 magnetni punjač
  • 1 praktični prostor za pohranu glava četkica

Parametri

Vrsta robe
Boja
Napajanje
Oralni tuš
Broj funkcija
Marka
Prostor za pohranu

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.