Intel NUC 10i3FNH - Barebone i3 / Bluetooth 5.0 / UHD Graphics / EU kabel - samo kućište s CPU-om, bez zvuka

- 29%

ilustracija

Intel NUC 10i3FNH - Barebone i3 / Bluetooth 5.0 / UHD Graphics / EU kabel - samo kućište s CPU-om, bez zvuka
Intel NUC 10i3FNH - Barebone i3 / Bluetooth 5.0 / UHD Graphics / EU kabel - samo kućište s CPU-om, bez zvuka
Intel NUC 10i3FNH - Barebone i3 / Bluetooth 5.0 / UHD Graphics / EU kabel - samo kućište s CPU-om, bez zvuka
Br. narudžbe
31077042
OEM
BXNUC10I3FNHN2
Proizvođač
Intel
Bodovi vjernosti: 10
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Intel NUC 10 Performance kit - NUC10i3FNH2


TEHNIČKE SPECIFIKACIJE

Essentials

Zbirka proizvoda

Intel NUC komplet s 10. generacijom Intel Core™ procesora

Kodno ime

Proizvodi prije Frost Canyon

Status

Pokrenut

Datum lansiranja

Q4'19

Podržani operativni sustavi

Windows 10, 64-bit *

Broj ploče

NUC10i3FNB

Faktor oblika ploče

UCFF (4 "x 4")

Utičnica

Zalemljeni BGA

Unutarnji faktor oblika pogona

M.2 i 2.5" pogon

Broj podržanih internih pogona

2

Litografija

14 nm

TDP

25 W

Podržan DC ulazni napon

19 VDC

Procesor uključen

Intel Core™ i3-10110U procesor (4M predmemorije, do 4,10 GHz)

Podobnost platforme Intel vPro™ ‡

Ne

Broj jezgri

2

Broj niti

4

Osnovna frekvencija procesora

2,10 GHz

Maksimalna turbo frekvencija

4,10 GHz

Garantni rok

3 god

Dodatne informacije

Dostupne ugrađene opcije

Ne

List s podacima

Pogledaj sada

Opis

Ostale značajke: Uključuje četverostruke mikrofone dalekog polja

Memorija i pohrana

Maksimalna veličina memorije (ovisno o vrsti memorije)

64 GB

Vrste memorije

DDR4-2666 1.2V SO-DIMM

Maks. broj memorijskih kanala

2

Maksimalna propusnost memorije

42,6 GB/s

Maksimalni broj DIMM-ova

2

Podržana ECC memorija ‡

Ne

Grafika procesora

Grafika procesora ‡

Intel UHD grafika

Integrirana grafika ‡

Da

Grafički izlaz

HDMI 2.0a; USB-C (DP1.2)

Broj podržanih zaslona ‡

3

Mogućnosti proširenja

PCI Express revizija

Gen3

PCI Express konfiguracije ‡

M.2 utor s PCIe X4 trakama

Odvojivi utor za memorijsku karticu

SDXC s podrškom za UHS-II

M.2 utor za karticu (pohrana)

22x42 / 80

I/O specifikacije

Broj USB portova

7

USB konfiguracija

2x prednji (Type-A, Type-C) i 3x stražnji USB 3.1 Gen2 (2x Type-A, Type-C); 2x USB 2.0 preko internih zaglavlja

USB revizija

2.0, 3.1 Gen2

USB 2.0 konfiguracija (vanjski + interni)

0 + 2

USB 3.0 konfiguracija (vanjski + interni)

2B 2F + 0

Ukupan broj SATA portova

2

Maksimalni broj SATA 6,0 Gb/s portova

2

RAID konfiguracija

2,5" HDD / SSD + M.2 SATA SSD (RAID-0 RAID-1)

Audio (stražnji kanal + prednji kanal)

7.1 digitalni (HDMI mDP); L + R mikrofon (F)

Integrirani LAN

Intel Ethernet veza I219-V

Integrirano bežično ‡

Intel Wi-Fi 6 AX201

Integrirani Bluetooth

Da

Potrošački infracrveni Rx senzor

Da

Dodatna zaglavlja

CEC, 2x USB2.0, FRONT_PANEL

Broj Thunderbolt™ 3 porta

1

Specifikacije paketa

Dimenzije šasije

117 x 112 x 51 mm

Napredne tehnologije

Podržana Intel Optane™ memorija ‡

Da

Intelova tehnologija virtualizacije za usmjereni I/O (VT-d) ‡

Da

Podobnost platforme Intel vPro™ ‡

Ne

TPM

Ne

Intel HD audio tehnologija

Da

Intelova tehnologija Rapid Storage

Da

Intelova tehnologija virtualizacije (VT-x) ‡

Da

Intel platforma Trust Technology (Intel PTT)

Da

Sigurnost i pouzdanost

Intel AES nove upute

Da

Parametri

Vrsta robe
Sučelje
Serija procesora
Dizajn računala
Operacijski sustav
Grafički čip
Broj USB 3.2 Gen 1
Vrsta seta

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.