Iiyama ProLite T1731SR-W5 monitor osjetljiv na dodir, 43,2 cm (17''), AT bijeli

- 34%

ilustracija

Iiyama ProLite T1731SR-W5 monitor osjetljiv na dodir, 43,2 cm (17''), AT bijeli
Iiyama ProLite T1731SR-W5 monitor osjetljiv na dodir, 43,2 cm (17''), AT bijeli
Iiyama ProLite T1731SR-W5 monitor osjetljiv na dodir, 43,2 cm (17''), AT bijeli
Br. narudžbe
33050213
OEM
T1731SR-W5
Proizvođač
iiyama
Bodovi vjernosti: 23
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

ProLite T1731SR-W5

17-inčni 5-žični otporni zaslon osjetljiv na dodir

ProLite T1731SR-W5 temelji se na 5-žičnoj otpornoj tehnologiji dodira. Omjer cijena/izvedba idealan je za korisnike koji paze na proračun, a kvaliteta i performanse zasigurno nisu ugroženi. Ulazi za zaslon uključuju analogne i digitalne (VGA, HDMI i DisplayPort) s povezivanjem na zaslon osjetljiv na dodir putem USB-a koji nudi veliku fleksibilnost. Čvrsta i stabilna baza podržava zaslon osjetljiv na dodir s podesivim postoljem koji nudi kutove od 90 stupnjeva. ProLite T1731SR-W5 može se koristiti u raznim okruženjima, posebno se preporučuje za trgovine, restorane i industrijske svrhe. Dostupan u crnoj i bijeloj boji.


KARAKTERISTIKE PRIKAZA
Dijagonala 17", 43cm
TN LED panel
Nativna razlučivost 1280 x 1024 (1,3 megapiksela)
Omjer stranica 5:4
Svjetlina 250 cd / m2 tipična
Svjetlina 200 cd/m2 s dodirom
Statički kontrast 1000:1 s dodirom
Propustljivost svjetlosti 80%
Vrijeme odziva 5ms
Zona gledanja horizontalno / okomito: 170 ° / 160 °, desno / lijevo: 85 ° / 85 °, gore / dolje: 80 ° / 80 °
Podrška boja 16,7 milijuna 8bit (6bit + Hi-FRC)
Horizontalna sinkronizacija 31 - 80 KHz
Vertikalna sinkronizacija 50 - 75 Hz
Vidljivo područje Š x V 338 x 270 mm, 13,3 x 10,6 "
Razmak piksela 0,264 mm
Boja okvira i završna obrada bijela, mat

DODIR
Touch tehnologija serijski otporni
Točke dodira 1
Touch metoda olovka, prst, rukavica
USB sučelje osjetljivo na dodir
Podržani operativni sustavi Svi iiyama monitori su Plug & Play i kompatibilni su sa sustavima Windows i Linux. Za pojedinosti o podržanom OS-u za modele osjetljive na dodir, pogledajte datoteku s uputama za upravljački program dostupnu u odjeljku preuzimanja.

SUČELJA / KONEKTORI / KONTROLE
Analogni signalni ulaz VGA x1
Digitalni signalni ulaz HDMI x1
DisplayPort x1
Audio izlaz Zvučnici 2 x 1W
HDCP da

ZNAČAJKE
Ispitivanje na udar IP54 (prednji dio)
Zaključavanje OSD tipke da

OPĆENITO
OSD jezici EN, DE, FR, ES, IT, CN, JP
Kontrolni gumbi Izbornik, Pomicanje prema gore / Svjetlina, Pomicanje prema dolje / Isključivanje zvuka, Odabir, Napajanje
Korisnik kontrolira kontrast, svjetlinu, način zaključavanja (napajanje, OSD), automatsko podešavanje, OSD, H. položaj, V. položaj, H-veličina, fino, OSD H. položaj, OSD V. položaj, OSD timeout, resetiranje, odabir ulaza , OSD jezik, temperatura boje, glasnoća, isključivanje zvuka
Pogodnost pripremljena Kensington-lock™
Plug & Play DDC2B

MEHANIČKI
Kut nagiba 90 ° prema gore; 5° dolje
VESA montaža 100 x 100 mm
Sustav za upravljanje kabelom da

PRIBOR UKLJUČEN
Kablovi za napajanje, USB, HDMI, Audio, DP
Vodiči vodič za brzi početak, sigurnosni vodič
Drugi disk upravljačkog programa za dodirnu ploču (CD-ROM)
Poklopac kabela da

UPRAVLJANJE NAPAJANJEM
Unutarnja jedinica za napajanje
Napajanje AC 100 - 240V, 50 / 60Hz
Potrošnja energije 20W tipično, 2W u pripravnosti

ODRŽIVOST
Propisi CB, CE, TÜV-Bauart, GOST, VCCI

DIMENZIJE / TEŽINA
Dimenzije proizvoda Š x V x D 387 x 342 x 201 mm
Težina (bez kutije) 5,8 kg

Parametri

Vrsta robe
Sučelje
Rezolucija zaslona
Dijagonala prikaza
Dodirni sloj
Vrsta dodirnog sloja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.