Igra Xbox One/Series X Farming Simulator 22: Platinum Edition

- 19%

ilustracija

Igra Xbox One/Series X Farming Simulator 22: Platinum Edition
Br. narudžbe
31076891
OEM
0007589
Proizvođač
NoName
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Datum izlaska: 15.11.2002.2

Najveći simulator poljoprivrede dosad!

U Farming Simulatoru 22 Platinum Edition možete se baviti poljoprivredom, šumarstvom i stočarstvom u jednoj od četiri različite europske i američke regije. Na raspolaganju vam je preko 500 pravih vozila i strojeva više od 100 renomiranih poljoprivrednih proizvođača iz cijelog svijeta.

U Farming Simulatoru 22 čekaju vas razne nove mehanike igre: sezonski ciklusi prisilit će vas da planirate unaprijed i prilagodite se promjenjivim vremenskim uvjetima. Novi usjevi, poput grožđa i maslina, zahtijevaju precizan rad sa specijaliziranim strojevima u uskim stazama, dok različiti proizvodni lanci omogućuju izgradnju poljoprivrednog carstva.

Platinum Expansion donosi još više sadržaja!

Uz opsežnu osnovnu igru, Platinum Edition uključuje potpuno novu Platinum Expansion, koja dodaje Silverrun Forest, novu kartu inspiriranu sjevernoameričkim sjeverozapadom s gustim šumovitim krajolikom i novim mogućnostima. Pripremite svoje oznake stabala i krenite u nove šumske misije ili čak izgradite brod u brodogradilištu - Silverrun Forest nudi mnogo zanimljivih lokacija i proizvodnih lanaca koji se razvijaju u skladu s vašom zalihom drva.

Veselite se velikom izboru novih strojeva renomiranog švedskog proizvođača Volvo koji svoju premijeru slavi u Farming Simulator serijalu te proširite svoju flotu ostalim strojevima John Deere, Komatsu, Pfanzelt, Koller, Schwarzmüller, IMPEX i mnogim drugima. Ekspanzija uključuje više od 40 stvarnih vozila i strojeva koji će obogatiti i proširiti mogućnosti uzgoja i šumarstva – bilo da se bavite virtualnim uzgojem sami ili s prijateljima u igri za više igrača.

  • Više od 100 pravih marki, sada i Volvo i druge marke!
  • Preko 500 stvarnih vozila i strojeva
  • Uključuje osnovnu igru i Platinum proširenje
  • 4 različite europske i američke regije
  • Velik broj usjeva, životinja i drveća
  • Sezonski izazovi, proizvodni lanci, označavanje drveća i više!
  • Multiplayer omogućen za Crossplay omogućuje kooperativno uzgoj
  • ModHub s besplatnim sadržajem iz zajednice

Igra sadrži češke titlove.

Parametri

Vrsta robe
Žanr
Igra
Za uređaj

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.