iGET SMART L206

- 3%

ilustracija

iGET SMART L206
iGET SMART L206
iGET SMART L206
iGET SMART L206
Br. narudžbe
31038939
OEM
L206
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 8
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iGET SMART L206

Plavi metalni tablet iGET SMART L206 kombinira iste prednosti. Nudi IPS zaslon visoke rezolucije, veliku memoriju od 128 GB s mogućnošću proširenja ili spajanja na 4G LTE mrežu pomoću SIM kartice. Sve je okrunjeno snažnim procesorom s osam jezgri i baterijama velikog kapaciteta za dug život. I unatoč bogatoj opremi, još uvijek drži samo 8,5 mm debljine! Kompatibilan s iGET iPEN-om

Izvedba za zahtjevne

IGET SMART L206 tablet sigurno će se nositi sa još zahtjevnijim operacijama zahvaljujući svom osmojezgrenom T610 Octa core 2x1,8 Ghz ARM Cortex-A75 6x1,8 Ghz ARM cortex-A55 procesoru koji radi na 1,8 GHz. 4 GB RAM-a usporedivo je s RAM-om mnogih prijenosnih računala, tako da može raditi nesmetano i brzo odgovoriti na vaše zahtjeve.

Pamćenje poput slona

Interna memorija također je velika prednost tableta. Njegov kapacitet od 128 GB nudi zaista dovoljno prostora za pohranu dokumenata, fotografija i videa. Ako 128 GB nije dovoljno, uvijek ga je moguće proširiti za još 128 GB pomoću SDXC kartice. I 256 GB, to je stvarno slonova memorija!

Ostanite povezani izvan Wi-Fi mreže

Naravno, iGET SMART L206 tablet podržava povezivanje na Wi-Fi i Bluetooth, točnije BT verziju 5.0. No, svima koji su stalno u pokretu dok rade ili studiraju svakako će dobrodošla mogućnost 4G LTE podatkovne veze. To osigurava da možete umetnuti SIM karticu, tako da se ne morate oslanjati na slabu Wi-Fi vezu u vlaku ili tražiti najbliži kafić.

tehnički parametri

  • Procesor: T610
  • Broj jezgri: 8
  • Frekvencija procesora [MHz]: 1 800
  • RAM: 4 GB RAM-a
  • Interna memorija: 128 GB ROM
  • Zaslon: 10,36" IPS
  • Rezolucija: 2000 x 1200
  • Kamera: 2,0 MPx prednja + 5,0 MPx stražnja
  • Wi-Fi: 802.11 a / c / b / g / n
  • Bluetooth: BT 5.0
  • Gsenzor: Da
  • OTG: Podržano
  • Audio izlaz: Da 3.5 utičnica
  • Proširivost: 1x microSDXC (do 128 GB)
  • Baterija: 5.000 mAh
  • Boja: crna/plava
  • Operativni sustav: Android 11
  • Jezik: CZ, SK, PL i drugi
  • Težina tablete: 429 g
  • Težina kompleta: 799 g
  • Dimenzije opreme: 243,6 x 162,4 x 8,5 mm (širina x visina x dubina)
  • Dimenzije kutije: 277 x 42,2 x 185,6 mm (širina x visina x dubina)
  • Kompatibilan s iGET iPEN-om

Parametri

Operacijski sustav
Funkcija
Broj jezgri procesora
Vanjska memorija
Stražnja kamera (Mpix)
Bežična tehnologija
Maksimalna veličina memorijske kartice
Utor za memorijsku karticu
Marka procesora
Vrsta zaslona
Konektori
Baterija (mAh)
Funkcije fotoaparata
Broj objektiva na prednjoj kameri
Broj objektiva na stražnjoj kameri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.