iGET HOME Hurricane G3

- 11%

ilustracija

iGET HOME Hurricane G3
iGET HOME Hurricane G3
iGET HOME Hurricane G3
iGET HOME Hurricane G3
iGET HOME Hurricane G3
Br. narudžbe
3436418
OEM
G3
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iGET HOME Hurricane G3

EAN: 8594177653135

Ključna svojstva

  • Usisavač i krpa 2u1 rješenje
  • Precizna navigacija u prostoru bez sudaranja
  • Idealno za alergičare i vlasnike kućnih ljubimaca
  • Mogućnost automatskog pražnjenja spremnika
  • Aplikacija iGET HOME za postavke uključujući specifikacije područja čišćenja

Usisavanje i brisanje

iGET HOME Hurricane G3 usisava i krpa sa spremnikom za prašinu od 240 ml i spremnikom za vodu od 250 ml.

Čišćenje po Vašoj želji

Postavite kombinaciju čišćenja za svaku sobu putem aplikacije iGET HOME.

Sve vrste podova

Hurricane G3 može se nositi s bilo kojom površinom, bilo da se radi o parketu, linoleumu ili tepihu s visokom dlakom.

Precizna navigacija

Robotski usisavač obilazi namještaj i prepreke bez udara zahvaljujući LiDAR laserskom senzoru.

Način čišćenja za svaku priliku

Automatski način, točkasti način, način čišćenja označene površine, čišćenje duž zidova i drugi.

Idealno za kućanstva s kućnim ljubimcima i alergičare

Četka za dlaku kućnih ljubimaca i HEPA filter hvataju fine čestice prašine.

Jednostavno održavanje

Spajanjem na iGET HOME Station GS1 aktivira se automatsko pražnjenje spremnika.

Tehničke specifikacije

  • Jezik priručnika: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
  • Vrsta površine: sve vrste podova
  • Funkcije: automatsko punjenje, nastavak čišćenja nakon zasebnog punjenja, senzor protiv pada, otpornost četke na zapetljanu kosu, senzor protiv udarca, izbor očišćenih prostorija, usisavanje više prostorija, prilagođavanje površini poda, funkcija odgođenog čišćenja, planirano čišćenje, Lokalizacija češkog glasa, zabranjene zone, memorija za pet katova, kompatibilno s iGET HOME Station GS1
  • Zapremina spremnika za prašinu/posude za vodu: 250 ml / 240 ml
  • Svladavanje prepreke do visine: 1,8 cm
  • Navigacija: Lidar
  • Vrsta motora: BLDC
  • Kontrola: Aplikacija, gumb
  • Vrsta filtra: filtar visoke učinkovitosti, HEPA H13 filtar, perivi filtar, pjenasti filtar
  • Visina: 9,3 cm
  • Širina: 32 cm
  • Dubina: 32 cm
  • Težina: 3,2 kg
  • Mobilna aplikacija: iGET HOME
  • Crna boja
  • Vrsta baterije: Li-ion
  • Vrijeme punjenja: 4 h
  • Vrijeme rada: 120 min
  • Kompatibilnost: iGET HOME, Wi-Fi, Google Assistant, Amazon Alexa
  • Razina buke: 64 dB
  • Potrošnja: 42 W
  • Dimenzije paketa: 42x34x11 cm
  • Težina paketa: 4,2 kg

Sadržaj paketa

Robotski usisavač iGET HOME Hurricane G3, stanica za punjenje, 1x univerzalna glavna četka, 1x četka za životinjsku dlaku, 2x četka za desnu stranu, 2x četka za lijevu stranu, 2x krpa za brisanje, 2x HEPA filtri, 1x šišač, korisnički priručnik na CZ/SK / DE/EN/PL/HU.

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.