iGET HOME G1 + GS1

- 7%

ilustracija

iGET HOME G1 + GS1
iGET HOME G1 + GS1
iGET HOME G1 + GS1
iGET HOME G1 + GS1
iGET HOME G1 + GS1
Br. narudžbe
3436416
OEM
G1 + GS1
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 8
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iGET HOME G1 + GS1: Vaš pomoćnik za čišćenje doma

2 u 1 otopina za čišćenje

Robotski usisavač iGET HOME G1 brine se ne samo za usisavanje, već i za brisanje vašeg kućanstva.

Precizna navigacija

Zahvaljujući žiroskopskom navigacijskom sustavu, ovaj usisavač može učinkovito očistiti svaki kut i zaobići prepreke bez udara.

Savršen za vlasnike kućnih ljubimaca i alergičare

Usisavač je opremljen HEPA filtrom i četkom za perut kućnih ljubimaca, što je idealno za alergičare i vlasnike kućnih ljubimaca.

Čišćenje po Vašoj želji

Aplikacija iGET HOME omogućuje vam postavljanje specifičnih područja i vrsta čišćenja za svaku sobu.

Usisavanje i brisanje po mjeri

iGET HOME G1 opremljen je spremnikom za prašinu od 240 ml i spremnikom za vodu od 250 ml, tako da usisava i briše prema vašim potrebama.

Univerzalni usisavač za sve vrste podova

Parketi, linolise, tepisi s velikom dlakom - ovaj usisavač može se nositi s bilo kojom površinom zahvaljujući pametnoj BoostIQ tehnologiji.

Sigurno i učinkovito

Obilazi prepreke bez sudara i može svladati pragove visine do 1,8 cm.

Opremljen sa šest načina čišćenja

Automatski način, točkasti način, način čišćenja označene površine, čišćenje duž zidova i drugi.

Idealno za kućanstva s kućnim ljubimcima

Usisavač je opremljen četkom za životinjsku dlaku te je u kombinaciji s HEPA filtrom idealan za alergičare i astmatičare.

Jednostavno održavanje

Zahvaljujući kompatibilnosti s iGET HOME Station GS1, usisavač može raditi do 2 mjeseca bez vaše intervencije.

Tehničke specifikacije

  • Jezik priručnika: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
  • Vrsta podloge: za sve vrste podova, za tepihe i tepihe, za tvrde podloge, za meke podloge, za linoleum, za plivajuće podove, za parket i ostale drvene podove
  • Namjena: kemijsko čišćenje, mokro čišćenje, suho i mokro čišćenje istovremeno u jednom čišćenju, za alergičare, za životinjsku dlaku
  • Funkcije: automatsko punjenje, nastavak čišćenja nakon zasebnog punjenja, senzor protiv pada, otpornost četke na zapetljanu kosu, senzor protiv udarca, izbor očišćenih prostorija, usisavanje više prostorija, prilagođavanje površini poda, funkcija odgođenog čišćenja, planirano čišćenje, Lokalizacija češkog glasa, zabranjene zone, memorija za pet katova, kompatibilno s iGET HOME Station GS1
  • Zapremina spremnika za prašinu/posude za vodu: 250 ml / 240 ml
  • Broj bočnih četki: 2
  • Svladavanje prepreke do visine: 1,8 cm
  • Navigacija: Žiroskop
  • Vrsta motora: BLDC
  • Kontrola: Aplikacija, gumb
  • Vrsta filtra: filtar visoke učinkovitosti, HEPA H13 filtar, perivi filtar, pjenasti filtar
  • Visina usisavača: 9,3 cm
  • Širina usisavača: 32 cm
  • Dubina usisavača: 32 cm
  • Težina usisavača: 3,2 kg
  • Dimenzije stanice: 16,5x24x32 cm
  • Težina stanice: 2,5 kg
  • Mobilna aplikacija: iGET HOME
  • Crna boja
  • Vrsta baterije: Li-ion
  • Vrijeme punjenja: 4 h
  • Vrijeme rada: 120 min
  • Kompatibilnost: iGET HOME, Wi-Fi, Google Assistant, Amazon Alexa
  • Razina buke: 64 dB
  • Potrošnja: 42 W
  • Dimenzije paketa: 42x34x36 cm
  • Težina paketa: 8 kg
  • Sadržaj paketa: robotski usisavač iGET HOME Typhoon G1, stanica za robotski usisavač iGET HOME Station GS1, stanica za punjenje, 1x univerzalna glavna četka, 1x četka za životinjsku dlaku, 2x četka za desnu stranu, 2x četka za lijevu stranu, 2x krpa za brisanje, 2x HEPA filter, 1x šišač, korisnički priručnik na CZ/SK/DE/EN/PL/HU

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.