iGET BLACKVIEW TAB G11 WiFi Green - 10.36" 2K+ IPS/1200x2000/Octa-core/8GB+256GB/8380 mAh/Android 12/kućište/zeleno

ilustracija

iGET BLACKVIEW TAB G11 WiFi Green - 10.36" 2K+ IPS/1200x2000/Octa-core/8GB+256GB/8380 mAh/Android 12/kućište/zeleno
Br. narudžbe
AG967606
OEM
84008135
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 9
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Predstavljamo vam novi iGET Blackview TAB G11 WiFi, lagan, čvrst, snažan i prije svega beskompromisno moderan. Oduševit će vas kako dizajnom od lakih aluminijskih legura, tako i opremom koja uključuje 10,36" 2K zaslon, 8 GB RAM + 256 GB ROM memorije, bateriju kapaciteta 8380 mAh ili osmojezgreni MediaTek MT8183 procesor.TAB G11 WiFi posebno će cijeniti ljubitelji filmova i serija jer ćete zahvaljujući L1 razini Widevine sustava uvijek reproducirati video u punoj FullHD rezoluciji.Tehnički parametri Operativni sustav: Android 12 Jezik: CZ, SK i drugi Procesor: MediaTek MT8183, 2.0 GHz, Octa-core RAM memorija: 8 GB Interna memorija: 256 GB Zaslon: 10.36" 2K+ IPS (82% pokrivenost) Rezolucija: 1200 x 2000 px, PPI 225, 16:10 DUAL SIM: Nema Wi -Fi: 802.11 a/b/g/n/ac Poziv za Wi-Fi podršku: Da Kamera: 16 Mpx (f2.2) prednja, 16 Mpx (f2.8) stražnja Video: 1080p 30 fps Kontrola: Touch Stylus: Da OTG: Da G-senzor: Da Dioda obavijesti: Ne Video: 3GP, MP4 , AVI, 3GP, 3GPP, X-FLV, MOV, VOB, WMV Audio: MP2, MP3, OGG, AAC, WMA, FLAC, MIDI Slike: JPG, GIF, BMP, PNG, TIF Komunikacija: Skype, Google Talk, e-pošta, web preglednik, Youtube itd. Podaci: Wi-Fi veza Proširivost: Do 1TB TF kartica Bluetooth verzija: 4.2 Jack 3.5 mm: Da Dvostruki zvučnici: 2.0 W FM radio: Da Boja: Zelena Baterija: Li-Pol 8380 mAh Adapter napajanja: 9V (2A) Bežično punjenje: Ne Brzo punjenje: Da 18 W Vrijeme rada: Do 22 sata normalnog rada Težina tableta: 450 g Pakiranje težina: 1105 g Dimenzije uređaja: 247 x 156 x 7,6 mm (širina x visina x dubina) Dimenzije kutije: 265 x 186 x 50 mm (visina x širina x dubina) Sadržaj paketa 1x tablet iGET BLACKVIEW TAB G11 WiFi Green 1x USB-C kabel za spajanje na računalo i punjač 1x strujni adapter s USB-om 1x korisnički priručnik na CZ/SK/DE/EN/PL 1x zaštitno staklo 1x preklopna torbica 1x olovka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.