iGET Blackview GBL8800 crna
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
iGET Blackview GBL8800
Telefon iGET BLACKVIEW GBL8800 već je treća generacija izdržljivog telefona s podrškom za 5G. Svojom opremljenošću spada u sam vrh izdržljivih mobitela. Otporan je na vodu i prašinu zahvaljujući IP68 i IP69K, također ima vojni certifikat MIL-STD-810G. Zahvaljujući izvrsnom procesoru, glatkog rada, velike memorije i s vezom na 5G mreže jedan je od najbržih telefona koje smo ikada predstavili.
KAMERA KOJA VAM NIKADA NEĆE DOSADITI
Sustav kamere GBL8800 sastoji se od kamere od 50 MP koja snima oštre i jasne slike — revolucionaran način gledanja svijeta kroz leću kamere.
Glavna kamera od 50 MPx - Obojite svoje uspomene
Glavna kamera GBL8800 ISOCELL JN1 rezolucije 50 MPx ima poboljšanu svjetlosnu osjetljivost i vjerno snimanje boja. To mu omogućuje renderiranje tekstura i boja svake slike koju snimite. Kadrirajte svoja sjećanja onoliko uvjerljivo kako ih vidite svojim očima, samo s još bolje prikazanim detaljima.
Prednja kamera od 16 MPx - Tetrapixel - svjetlija pri slabom osvjetljenju, oštrija pri dnevnom svjetlu
Prednja kamera Samsung ISOCELL 3P9 rezolucije 16 MPx i Tetrapixel tehnologije oponaša velike piksele za snimanje svjetlije slike od 4 MPx, dok algoritam remosaic tehnologije stvara detaljnu sliku od 16 MPx u visokoj rezoluciji. Ovo povećava osjetljivost na svjetlo i značajno poboljšava kvalitetu slike u dobrim i lošim svjetlosnim uvjetima.
VIDEO SNIMANJE - Filmska 2k rezolucija u vašem džepu
sačuvajte svaki detalj svojih uspomena uz RECORD< visoku brzinu kadrova. Kinematografska 2k rezolucija snima video pri 30 sličica u sekundi, tako da GBL8800 bilježi vaše omiljene trenutke onoliko detaljnih koliko ih se sjećate.
Nadogradnje na MediaTek Dimensity 700 5G - Povećajte performanse možda kao nikad prije
MediaTek Dimensity 700 procesor s integriranim 5G sustavom na čipu ubrzat će praktički sve što koristite — brži upload, download, streaming, osigurati video poziv uz brzu obradu podataka, tako da se osjećate kao da ste na mjestu gdje zovete , smanjite isprekidano preuzimanje igara na minimum, aplikacije se učitavaju brzinom munje i rade glatko kao puter.
Ostaje miran čak i pod pritiskom - Tehnologija hlađenja tekućinom
GBL8800 koristi tehnologiju 3D fluid smoothing u bakrenom kućištu koja smanjuje temperaturu procesora do 8,5*%C, a time i zagrijavanje cijelog uređaja. Borite se u žaru igre s više hladnokrvnosti nego ikada.
tehnički parametri
- Operativni sustav: Google Android 11
- Android 11: Da
- Jezik: CZ, SK i drugi
- Procesor: MT6833V/ZA, 2*2.2GHz, Octa core
- RAM memorija: 128GB
- Interna memorija: 8GB
- Zaslon: 6,58" FHD+ IPS
- Rezolucija: 1080*2408 18:8
- DUAL SIM: Da
- DUAL 4G, 5G SIM: Da (2x Nano SIM utor)
- Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac
- Podrška za Wi-Fi pozive: Da
- Mobilne mreze:
- 2G: 850/900/1800/1900
- 3G: WCDMA: B1/2/4/5/6/8/19 CDMA: BC0/BC1/BC10
- 4G: TDD: B34/38/39/40/41; FDD: B1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/20/25/26/28A/28B/30/66
- 5G: N1/3/5/7/8/20/28/38/40/41/77/78/79
- Kamera: prednja 50 Mpx, stražnja 16 Mpx
- Kamera za noćno gledanje: Da
- Kontrola: dodir
- OTG: Da
- G-senzor: Da
- LED obavijesti: Da
- Proširivost: 2x nano SIM
- Video: mp4, 3gp, 3gpp, avi, x-flv
- Audio: ogg, aac, imy, amr, x-flac, mp3
- Slike: jpg, png, gif, bmp
- E-pošta: podržano
- Komunikacija: MSN, Skype, Google Talk, e-pošta, web preglednik, Youtube, itd.
- Podaci: WAP2.0/GPRS, EDGE, 3G, HSDPA, HSUPA, 4G/LTE, 5G
- Bluetooth: 5.1
- FM radio: Da
- GPS: Da
- GLONASS: Da
- BEIDOU: Da
- Galileo: Da
- NFC: Da
- Crna boja
- Baterija: 8380 mAh
- Adapter za napajanje: do 9v 3A
- Brzo punjenje: Da
- Vrijeme rada: do 4 dana
- Težina telefona: 367g
- Težina cijelog paketa: 695g
- Dimenzije uređaja: 83,5 x 176,2 x 17,7 mm (Š x V x D)
- Dimenzije kutije: 19,8 x 19,8 x 3,8 mm (visina x širina x dubina)
Sadržaj paketa
- 1x mobitel iGET BLACKVIEW GBL8800
- 1x produženi USB-C – USB kabel za povezivanje s računalom i punjačem
- 1x strujni adapter s USB-om
- 1x korisnički priručnik na CZ/SK/DE/EN/PL
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.