HPE OfficeConnect 1950 24G 2SFP+ 2XGT PoE+ prekidač +
1 877,15 €
1 656,16 €
1 324,93 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
I/O portovi i utori
48 RJ-45 10/100/1000 PoE+ priključaka s automatskim pregovaranjem (IEEE 802.3 tip 10BASE-T, IEEE 802.3u tip 100BASE-TX, IEEE 802.3ab tip 1000BASE-T, IEEE 802.3af PoE, IEEE 802.3at)
2 SFP+ fiksna 1000/10000 SFP+ porta
2 RJ-45 1/10GBASE-T priključka
Dodatni priključci i utori
1 RJ-45 konzolni priključak za pristup ograničenom CLI priključku
Fizičke karakteristike
Dimenzije
17,32 (š) x 16,54 (d) x 1,73 (v) in (44 x 42 x 4,4 cm) (1U visina)
Težina
15,43 lb (7 kg)
Memorija i procesor
128 MB flash; Veličina međuspremnika paketa: 3 MB, 1 GB SDRAM
Montaža i kućište
Montira se u EIA standardni 19-inčni telco stalak ili ormarić za opremu (hardver uključen)
Izvođenje
100 Mb latencija
< 5 µs
1000 Mb latencija
< 5 µs
Latencija od 10 Gbps
< 1,5 µs
Propusnost
do 130,9 Mpps (64-bajtni paketi)
Kapacitet usmjeravanja/spajanja
176 Gbps
Veličina tablice usmjeravanja
32 unosa (IPv4), 32 unosa (IPv6)
Veličina tablice MAC adresa
16384 unosa
Pouzdanost
MTBF (godine)
26.8
Okoliš
Radna temperatura
32°F do 113°F (0°C do 45°C)
Radna relativna vlažnost
10% do 90%, bez kondenzacije
Neradna temperatura/temperatura skladištenja
-40°F do 158°F (-40°C do 70°C)
Relativna vlažnost nerad/skladištenje
5% do 95%, bez kondenzacije
Visina
do 16.404 stopa (5 km)
Akustična
Ventilator niske brzine: 47,3 dB, ventilator velike brzine: 50,0 dB; ISO 7779 dvobrzinski ventilator
Električne karakteristike
Frekvencija
50/60 Hz
napon
100 - 240 VAC, nazivno
(ovisno o odabranom napajanju)
Maksimalna nazivna snaga
470 W
PoE napajanje
370 W PoE+
Bilježnica
Maksimalna snaga i maksimalna disipacija topline teoretski su maksimalni brojevi u najgorem slučaju predviđeni za planiranje infrastrukture s potpuno napunjenim PoE (ako postoji), 100% prometa, svim uključenim priključcima i popunjenim svim modulima.
PoE napajanje je napajanje koje dobiva interno napajanje. Ovisi o vrsti i količini napajanja i može se nadopuniti upotrebom vanjskog napajanja (EPS).
Kada se dopuni upotrebom HP RPS1600 redundantnog sustava napajanja, može se isporučiti do 800 W PoE+. Maksimalna potrošnja energije jedinice s RPS je 910 W.
Sigurnost
UL 60950; IEC 60950-1; EN 60950-1; GB 4943.1
Emisije
FCC dio 15 klasa A; VCCI klasa A; EN 55022 Klasa A; CISPR 22 Klasa A; EN 55024; EN 61000-3-2 2000, 61000-3-3; ICES-003 Klasa A
Upravljanje
IMC - Inteligentni centar za upravljanje; Ograničeno sučelje naredbenog retka; Web-preglednik; SNMP upravitelj; HTTPS; RMON1; FTP Podržava HP IMC i generičke SNMP platforme za upravljanje. Pojedinosti o MIB podršci potražite u dokumentaciji.
Bilježnica
Primopredajnici ispod pribora su preporučene verzije. Ovdje je popis potpuno podržanih primopredajnika. 10G SFP+: JD092B, JD093B, JD094B, JG234A, J9150A, J9151A, J9152A, J9153A. GE SFP: JD118B, JD119B, JD089B, J4858C, J4859C, J8177C.
Usluge
Posjetite HP-ovo web mjesto nawww.hp.com/networking/servicesza detalje o opisima razine usluge i brojevima proizvoda. Za pojedinosti o uslugama i vremenu odgovora u vašem području obratite se lokalnom HP-ovom prodajnom uredu.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.