HPE FlexNetwork 5130 24G 4SFP+ EI prekidač HP RENEW JG932A
1 125,78 €
919,54 €
735,63 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
I/O portovi i utori
24 RJ-45 autosensing 10/100/1000 porta (IEEE 802.3 tip 10BASE-T, IEEE 802.3u tip 100BASE-TX, IEEE 802.3ab tip 1000BASE-T); Duplex: 10BASE-T/100BASE-TX: pola ili puno; 1000BASE-T: samo puni
4 SFP+ fiksna 1000/10000 SFP+ porta
Dodatni priključci i utori
1 RJ-45 serijski konzolni priključak
Fizičke karakteristike
Dimenzije
17,32 (š) x 6,3 (d) x 1,72 (v) in (44 x 16 x 4,36 cm) (1U visina)
Težina
11,02 lb (5 kg)
Memorija i procesor
1 GB SDRAM, 128 MB flash; veličina međuspremnika paketa: 1,5 MB
Montaža i kućište
Montira se u EIA standardni 19-inčni telco stalak ili ormarić za opremu (hardver uključen)
Izvođenje
1000 Mb Latencija < 5 µs
10 Gbps latencija < 1,5 µs
Protok 96 Mpps
Kapacitet usmjeravanja/spajanja 128 Gbps
Veličina tablice usmjeravanja 512 unosa (IPv4), 256 unosa (IPv6)
Tablica MAC adresa veličine 16384 unosa
Pouzdanost
MTBF (godine) 98.1
Okoliš
Radna temperatura 32°F do 113°F (0°C do 45°C)
Radna relativna vlažnost 10% do 90%, bez kondenzacije
Neradna/temperatura skladištenja -40°F do 158°F (-40°C do 70°C)
Relativna vlažnost bez rada/skladištenja 5% do 95%, bez kondenzacije
Akustični ventilator velike brzine: 39,7 dB; ISO 7779
Električne karakteristike
Frekvencija 50/60 Hz
Maksimalno rasipanje topline 64/88 BTU/h (67,52/92,84 kJ/h)
AC napon 100-240 VAC
Struja 2 A
Najveća snaga 26 W
Snaga u mirovanju 19 W
Bilježnica
Snaga u mirovanju je stvarna potrošnja energije uređaja bez priključenih priključaka.
Maksimalna snaga i maksimalna disipacija topline teoretski su maksimalni brojevi u najgorem slučaju predviđeni za planiranje infrastrukture s potpuno napunjenim PoE (ako postoji), 100% prometa, svim uključenim priključcima i popunjenim svim modulima.
Sigurnost
UL 60950-1; EN 60825-1 Sigurnost laserskih proizvoda-1. dio; EN 60825-2 Sigurnost laserskih proizvoda-2. dio; IEC 60950-1; CAN/CSA-C22.2 br. 60950-1; Anatel; ULAR; GOST; EN 60950-1/A11; FDA 21 CFR potpoglavlje J; NE M; Usklađenost s ROHS-om
Emisije
EMC Direktiva 2004/108/EC; FCC (CFR 47, dio 15) klasa A; EN 61000-4-11:2004; ANSI C63.4-2009; EN
61000-3-3:2008; VCCI V-4/2012.04; EN 6100-3-2:2006+A1:2009 + A2:2009; EN 61000-3-2:2006+A1:2009+A2:2009; EN 61000-4-3:2006; EN 61000-4-4:2012; EN 61000-4-5:2006; EN 61000-4-6:2009; AS/NZS CISPR 22:2009 Klasa A; CISPR 22:2008 Klasa A; EN 55022:2010 Klasa A; EN 61000-4-29: 2000; CISPR 24:2010; EN 300 386 V1.6.1; VCCI V-3/2013.04 Klasa A
Imunitet
Generički EN 55024
ESD EN300 386
Upravljanje
IMC - Inteligentni centar za upravljanje; sučelje naredbenog retka; Web-preglednik; SNMP upravitelj
Usluge
Posjetite HP web stranicu na:www.hp.com/networking/servicesza detalje o opisima razine usluge i brojevima proizvoda. Za pojedinosti o uslugama i vremenu odgovora u vašem području obratite se lokalnom HP-ovom prodajnom uredu.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.