HP PC Z2 TWR G9 i7-12700, 2x16GB DDR4 4800, 512GB M.2 NVMe, SD kartica, Intel UHD 770, usb ključ. i miš, DVDRW, 700W, Win11Pro DWN10

- 3%

ilustracija

HP PC Z2 TWR G9 i7-12700, 2x16GB DDR4 4800, 512GB M.2 NVMe, SD kartica, Intel UHD 770, usb ključ. i miš, DVDRW, 700W, Win11Pro DWN10
HP PC Z2 TWR G9 i7-12700, 2x16GB DDR4 4800, 512GB M.2 NVMe, SD kartica, Intel UHD 770, usb ključ. i miš, DVDRW, 700W, Win11Pro DWN10
HP PC Z2 TWR G9 i7-12700, 2x16GB DDR4 4800, 512GB M.2 NVMe, SD kartica, Intel UHD 770, usb ključ. i miš, DVDRW, 700W, Win11Pro DWN10
Br. narudžbe
31513344
OEM
5F0M5EA#BCM
Proizvođač
HP
Bodovi vjernosti: 76
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Kako biste provjerili kompatibilnost HP Care Packa s vašim uređajem, idite na:HP Care Pack Central

Unesite broj dijela u polje "Pronađi proizvod". danog proizvoda bez lokacije (npr. 5F0G1EA).

Procesor, operativni sustav i memorija
Instalirani operativni sustav
Windows 10 Pro 64-bitni (dostupno na prihvatljivu verziju s Windows 11 Pro 64)
Procesor
Intel Core™ i7-12700 (2,10 GHz maksimalno 4,90 GHz, 25 MB predmemorije, 12 jezgri)
Alder jezero
Čipset
Intel W680
Matična ploča
Kombucha
Memorija
32 GB DDR5 4800 MHz (2 x 16 GB)
Utori za memoriju
4 DIMM modula
Maksimalna memorija
Proširivo do 128 GB
Tvrdi diskovi i pogoni
Tvrdi disk
512 GB M.2 SSD PCIe 4x4 NVMe TLC (HP Z Turbo Drive)
Optički disk
CD, CD-RW, DVD+/-RW DL čitač i snimač
Čitač memorijskih kartica
Secure Digital čitač memorijskih kartica (SD, SDHC, SDXC)
Položaj unutarnjih jedinica
3× M.2 SSD 2280 (1× zauzeto)
1 × 2,5" (besplatno)
2 × 3,5" (besplatno)
1 × 5,25"
Funkcije sustava
Grafička kartica
Intel UHD 770
najveća podržana razlučivost
- DisplayPort - 4096 x 2304 @ 60Hz
Zvuk
Integrirana zvučna kartica Realtek ALC3205-VA2-CG
Unutarnji 2W mono zvučnik
Mrežno sučelje
Integrirana mrežna kartica Intel I219LM 10/100/1000
Priključci i priključci
1× USB-C 3.2 Gen 2x2 (20 Gb/s brzina prijenosa signala)
4× USB 3.2 Gen 2 (10 Gb/s brzina prijenosa signala)
3× USB 3.2 Gen 1 (5 Gb/s brzina prijenosa signala)
3x USB 2.0
1x kombinirani priključak za slušalice/mikrofon
1× audio ulaz (linijski ulaz)
1× audio izlaz (linijski izlaz)
1 × RJ-45 (LAN)
Video konektori
2x DisplayPort 1.4
Utori za proširenje
1x PCI Express 5.0 x16
2x PCI Express 3.0 x4
1× PCI Express 3.0 x1
3x M.2 2280 PCIe Gen 4x4 za SSD disk (1x zauzeto)
1x Flex IO port
Tipkovnica
HP 320K USB tipkovnica
Miš
USB miš HP 320M
Dimenzije proizvoda (šxvxv)
35,6 x 16,9 x 38,5 cm
Težina proizvoda
7,2 kg
Izvršenje
Toranj
Zahtjevi napajanja
Izvor od 700 W s učinkovitošću do 92%
Jamčiti
3 godine na mjestu

Parametri

Vrsta robe
Serija procesora
Kapacitet RAM-a
Kapacitet tvrdog diska (u GB)
Dizajn računala
Operacijski sustav
Kapacitet memorije grafičke kartice (u MB)
Vrsta diska
Grafički čip
Broj USB-C
Broj USB 2.0
Broj USB 3.2 Gen 1
Broj USB 3.2 Gen 2
SSD kapacitet
Izvor
Proizvođač
Brzina okretaja (u RPM)
Vrsta optičke mehanike
Vrsta seta

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.