HP PC Pro Tower 290G9 Pentium G7400, 8GB, 256GB M.2 NVMe, Intel HD HDMI+VGA, No ODD, 180W zlatni, Win11Pro
628,01 €
491,14 €
392,91 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
HP PC Pro Tower 290G9
EAN: 197029040442
Operacijski sustav
Windows 11 Pro 64-bitni
Procesor
Intel Pentium Gold G7400 (3,70 GHz, 6 MB predmemorije, 2 jezgre)
Čipset
Intel H670
Matična ploča
Demacija
Memorija
8 GB DDR4 2933 MHz (1x 8 GB)
Utori za memoriju
2 DIMM-a
Maksimalna memorija
Proširivo do 64 GB
Tvrdi diskovi i pogoni
256 GB M.2 SSD PCIe NVMe tvrdi disk
Ne sadrži optički pogon niti čitač memorijskih kartica
Položaj unutarnjih jedinica
1× M.2 SSD 2280 (zauzeto), 2× 3.5" (slobodno)
Grafička kartica
Intel UHD 710
Podržane rezolucije
HDMI - 4096 x 2160 @ 60 Hz
VGA - 2048 x 1536 @ 60Hz
Zvuk
Integrirana zvučna kartica Realtek za ALC3867-CG
Mrežno sučelje
Integrirana mrežna kartica Ethernet LAN 10/100/1000
Priključci i priključci
4x USB 3.2 Gen 1, 4x USB 2.0
1x kombinirani priključak za slušalice/mikrofon
1× audio ulaz (linijski ulaz), 1× audio izlaz (linijski izlaz)
1 × RJ-45 (LAN)
Video konektori
1x HDMI 2.0, 1x VGA
Utori za proširenje
1x PCI Express 4.0 x16, 1x PCI Express 3.0 x1
Tipkovnica i miš
HP 125 USB tipkovnica, HP 125 USB miš
Veličina i težina
15,5 x 30,3 x 33,7 cm, 4,7 kg
Izvršenje
Toranj
Napajanje
Izvor od 180 W s učinkovitošću do 90%
Jamčiti
2 godine za potrošače (1 godina ID)
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.