HP PC OMEN GT15-0003nc, i7-12700F, 16GB DDR4, SSD 1TB, RTX 3070 8GB, Win11, Key+mous, WiFi, BT
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Kako biste provjerili kompatibilnost HP Care Packa s vašim uređajem, koristite ovu vezu:https://cpc.ext.hp.com/portal/site/cpc/
Unesite broj dijela u polje "Pronađi proizvod". danog proizvoda bez lokacije (npr. 69B65EA).
Igranje bez granica
Sa stolnim računalom HP OMEN 25L možete izgledati dobro i igrati se još bolje. Računajte na nevjerojatne performanse zahvaljujući AMD procesoru i sjajnoj grafici. S pristupom unutarnjim komponentama bez alata i jednostavnim nadogradnjama, možete prilagoditi svoje računalo prema svojim željama. Osim toga, vrhunski moderan dizajn i potpuno upravljiva RGB rasvjeta jamče izvrstan izgled bez kompromisa.
Visoki procesor za akcijsko igranje
Postignite vrhunsku izvedbu s AMD procesorom, sjajnom grafikom i prednjim ventilatorom od 120 mm.
Prednji skriveni ventilator
Računalo ima poboljšani dovod zraka u sustav i povećan prednji prostor za više ventilacije, kao i prednji ventilator sustava od 120 mm. Računalo usisava hladan zrak, a topli zrak otpuhuje stražnji ventilator.
Tehničke specifikacije
- Instalirani operativni sustav: Windows 11 Home 64-bit
- Procesor: Intel Core™ i7-12700F (2,10 GHz maks. 4,90 GHz, 25 MB predmemorije, 12 jezgri), Alder Lake
- Čipset: Intel ADL H670
- Matična ploča: BlizzardL
- Memorija: 16 GB DDR4 3200 MHz (2x 8 GB) HyperX
- Memorijski utori: 4 DIMM-a
- Maksimalna memorija: proširiva do 64 GB
- Tvrdi disk: 1 TB M.2 SSD PCIe 4x4 NVMe TLC
- Optički pogon: nije uključen
- Čitač memorijskih kartica: nije uključen
- Položaj internih diskova: 2× M.2 SSD 2280 (1× zauzeto), 1× 3.5" (slobodno)
- Grafička kartica: NVIDIA GeForce RTX 3070 (8 GB GDDR6 namjenske memorije)
- Zvuk: integrirana zvučna kartica s podrškom za 5.1 surround zvuk
- DTS:X Ultra
- Mrežno sučelje: integrirana mrežna kartica Ethernet LAN 10/100/1000, bežična WiFi kartica Realtek Cava 8852AE WiFi 6 ax (2x2) s Bluetooth 5.2
- Priključci i priključci: 1× USB-C 3.2 Gen 2 (10 Gb/s brzina prijenosa signala); 1× USB-C 3.2 Gen 1 (5 Gb/s brzina prijenosa signala); 2× USB 3.2 Gen 1 (5 Gb/s brzina prijenosa signala); 4x USB 2.0; 1× kombinirani priključak za slušalice/mikrofon; 1× audio ulaz (line in); 1× audio izlaz (linijski izlaz); 1x ulaz za mikrofon; 1 × RJ-45 (LAN)
- Video priključci: 1× HDMI 2.1; 3x DisplayPort 1.4
- Utori za proširenje: 1× PCI Express x16 (4.0); 1x PCI Express x4 (3.0); 1× M.2 2230 (zauzeto - WiFi kartica); 2x M.2 2280 PCIe Gen4 za SSD disk (1x zauzeto)
- Tipkovnica: HP 125 USB tipkovnica
- Miš: HP 125 USB miš
- Dimenzije proizvoda (ŠxDxV): 16,5 × 39,61 × 44,8 cm
- Težina proizvoda: 13,81 kg
- Verzija: Minitower
- Zahtjevi za napajanje: 600 W PSU
- Isporučeni softver: McAfee LiveSafe™ Antivirus (godišnja pretplata)
- Jamstvo: 2 godine
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.