HP NTB ZBook Studio G8 i7-11850H 15.6FHD AG 400, 32GB DDR4, 1TB NVMe m.2, A2000/4GB, WiFi AX, BT, Win11Pro DWN10
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
U svakoj komponenti našeg ZBook Studio računala postoji ogromna snaga, od tipkovnice do ekrana. Koristite renderiranje i vizualizaciju u stvarnom vremenu, podržavajte udaljenu suradnju i igrajte se bilo gdje. Konačno, tu je moćan uređaj u malom dizajnu za svaku aktivnost.
Izvedba po mjeri
Uz NVIDIA grafiku i Intel Core™ procesore, možete uživati u munjevito brzim animacijama, renderiranju i vizualizacijama u stvarnom vremenu.
Radni laptop na kojem se možete i igrati
Uživajte u radu i igri na jednom prijenosnom računalu uz performanse Z računala i NVIDIA grafike. Bilo da želite renderirati 3D modele ili igrati najnovije igre, sada vam ništa neće stajati na putu.
Tanak, lagan i snažan čak i u pokretu
S maksimalnom težinom od 1,81 kg, dugim trajanjem baterije i integriranim uklanjanjem buke, možete raditi i igrati se bilo gdje na ovom elegantnom računalu. Želite li kušati iskustva koja oduzimaju dah? Zvučnici koje su posebno ugodili stručnjaci iz Banga i Olufsena okružuju vas bogatim zvukom.
Funkcija
- Windows 10 Pro 64
- 39,6 (15,6") FHD zaslon
- HP brzo punjenje
- Tipkovnica otporna na prolijevanje
- HP Z Turbo pohrana velike brzine
Tehničke specifikacije
- Instalirani operativni sustav: Windows 10 Pro 64-bit
- Procesor: Intel Core™ i7-11850H (do 4,80 GHz, 24 MB cache, 8 jezgri)
- Čipset: Intel WM590
- Memorija: 32 GB DDR4 3200 MHz SDRAM (integrirano na ploči)
- Memorijski utori: ne uključuje
- Maksimalna memorija: 32 GB (neproširivo)
- Tvrdi disk: 1 TB M.2 SSD PCIe NVMe TLC
- Optički pogon: nije uključen
- Grafička kartica: NVIDIA RTX A2000 (4 GB GDDR6 namjenske memorije)
- Dijagonala zaslona: 39,6 cm (15,6")
- Rezolucija: 1920 x 1080
- Vrsta monitora: IPS zaslon, LED pozadinsko osvjetljenje, Full HD rezolucija, UWVA, AntiGlare
- 400 nita (cd/m2), 100% sRGB
- Zvuk: Bang & Olufsen sa 4 zvučnika; integrirani mikrofon
- Web kamera: Infracrvena HD 720p kamera s podrškom za Windows Hello
- Bežična veza: Intel AX201 WiFi 6 (2x2; Bluetooth 5.2
- Mrežno sučelje: ne uključuje LAN priključak
- Priključci i priključci: 2× USB-C 4 (podrška za Thunderbolt 4, podrška za DisplayPort 1.4 s rezolucijom do 4096 × 2304 @60Hz, brzina prijenosa signala 40 Gb/s); 1× USB 3.1 Gen 1; 1× kombinirani priključak za slušalice/mikrofon; 1x HDMI 2.1
- Tipkovnica: tipkovnica s pozadinskim osvjetljenjem bez numeričkog dijela
- Vrsta napajanja: adapter snage 150 W
- Vrsta baterije: 6-ćelijska litij-ionska baterija (83 Wh)
- Težina proizvoda: 1,92 kg
- Dimenzije proizvoda (ŠxDxV): 35,4 × 23,46 × 1,79 cm
- Materijal: potpuno metalno kućište
- Što je u kutiji: prijenosno računalo, strujni adapter
- Jamstvo: 3 godine (u servisu)
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.