Homematic IP sirena unutarnja

- 8%

ilustracija

Homematic IP sirena unutarnja
Homematic IP sirena unutarnja
Homematic IP sirena unutarnja
Homematic IP sirena unutarnja
Br. narudžbe
31334301
OEM
HmIP-ASIR-2
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Na zalihi: 3 kom, 17.5.2024 kod vas

64,95 €

59,99 €

47,99 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 54,99 €
Na zalihi: 3 kom, 17.5.2024 kod vas

59,99 €

64,95 €

47,99 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Homematic IP sirena unutarnja

EAN proizvoda: 4047976538256

opis proizvoda

Homematic IP donosi revoluciju u području pametnog doma. Nudi njemačku kvalitetu, sveobuhvatna rješenja i široku modularnost.

HmIP-ASIR-2 bežična sirena dizajnirana je za unutarnju upotrebu. Dio je Homematic IP sustava pametne kuće.

Značajke sirene

Sirena ima snažan generator akustičnog signala jačine 90 dB i par jako svijetlećih crvenih LED dioda.

Alarm se može aktivirati kršenjem prostora koji nadzire senzor pokreta ili razbijanjem prozora ili vrata pod zaštitom Homematic IP senzora za prozore i vrata.

U tom slučaju sirena će aktivirati alarm, a vi ćete biti obaviješteni o događaju putem push obavijesti mobilne aplikacije Homematic IP na vašem pametnom telefonu.

Indikacija statusa sustava

Sirena ima na raspolaganju 9 različitih tonova upozorenja, koji se mogu slobodno konfigurirati ovisno o ulazu alarmnog signala definiranog dodanim elementom Homematic IP pametne kuće.

U aplikaciji Homematic IP moguće je deaktivirati zvučni ton i postaviti samo optičku signalizaciju. Korisnik tako može odabrati odgovarajući način signaliziranja ovisno o prirodi alarma.

Zaštita u slučaju sabotaže

Ako uljez dosegne sirenu, tamper kontakt pouzdano detektira neovlašteno ometanje i aktivira alarm. Čak i ako je središnja jedinica sabotirana ili uništena, sirena ostaje u stanju alarma.

Promet sustava

Bežična veza Sirene sa središnjom jedinicom nudi praktično postavljanje i kontrolu Homematic IP pametnog kućnog sustava pomoću intuitivne aplikacije za pametni telefon.

Mobilna aplikacija omogućuje trenutni odgovor na poruke i upozorenja vašeg pametnog kućnog sustava i povezuje sve Homematic IP uređaje putem besplatnog, neograničenog oblaka.

Homematic IP komunikacijski protokol

Za sigurnu, stabilnu i pouzdanu komunikaciju, sustav između pojedinih uređaja ima vlastitu jedinstvenu radio tehnologiju na radnoj frekvenciji 868.0 - 869.525 MHz uz potpuno šifriranu AES-128 komunikaciju.

Homematic IP bežična tehnologija omogućuje komunikaciju s komponentama do udaljenosti od 400 m na otvorenom prostoru ili na više katova visoke zgrade.

Kontrola glasa

Pametni kućni sustav Homematic IP, koji uključuje sirene, podržava glasovnu kontrolu i komunikaciju s Google Assistantom i Amazon Alexom.

Jednostavna montaža

Bežična komunikacija i rad na baterije nude mogućnost jednostavne instalacije bez potrebe za kabliranjem. Sirena se može postaviti jednostavno i gotovo bilo gdje u unutrašnjosti zgrade.

Funkcija

  • Zvučna (90dB) i optička signalizacija (2x crvene LED diode).
  • Sabotažni kontakt.
  • Odabir tona i LED efekta, podešavanje trajanja.
  • Signalni tonovi za aktiviranje i deaktiviranje sigurnosnog sustava.
  • Bežična komunikacija putem šifriranog protokola.
  • Izgled sličan detektorima dima.
  • Podrška za glasovno upravljanje (Amazon Alexa, Google Assistant).
  • Podrška za Home Connect Plus.

Sadržaj paketa

  • 1x unutarnja sirena.
  • 1x kombinirani stropni/zidni nosač.
  • 3x alkalne AA baterije.
  • Materijal za montažu.
  • Češke upute.

Parametri

  • Serija: Homematic IP.
  • Autonomno: ne (zahtijeva središnju jedinicu HmIP-HAP ili kontrolnu jedinicu HmIP-CCU3).
  • Napajanje: 3x 1,5V LR6/Mignon/AA.
  • Potrošnja struje: 300mA max.
  • Trajanje baterije: 2 godine (obično).
  • Stupanj zaštite: IP20.
  • Radna temperatura: 5 do 35 °C.
  • Dimenzije (D x V): 124 x 45 mm.
  • Dimenzije pakiranja: 184 x 140 x 73 mm.
  • Težina: 190g (uključujući baterije).
  • Težina uključujući pakiranje: 349g.
  • Radna frekvencija: 868,0 - 868,6 MHz, 869,4 - 869,65 MHz.
  • Bežični domet (na otvorenom prostoru): 250m.
  • Glasnoća piezo zvučnika: 90dB.

Parametri

Vrsta robe
Vrsta elektronike

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.