HL76 EPILATOR 2 U 1 BEURER

- 24%

ilustracija

HL76 EPILATOR 2 U 1 BEURER
HL76 EPILATOR 2 U 1 BEURER
HL76 EPILATOR 2 U 1 BEURER
HL76 EPILATOR 2 U 1 BEURER
HL76 EPILATOR 2 U 1 BEURER
HL76 EPILATOR 2 U 1 BEURER
HL76 EPILATOR 2 U 1 BEURER
HL76 EPILATOR 2 U 1 BEURER
HL76 EPILATOR 2 U 1 BEURER
HL76 EPILATOR 2 U 1 BEURER
Br. narudžbe
741016404
Proizvođač
BEURER
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, 20.5.2024 kod vas

88,19 €

66,98 €

53,58 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 65,76 €
Na zalihi: 2 kom, 20.5.2024 kod vas

66,98 €

88,19 €

53,58 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Beurer HL 76 - Epilator 2 u 1

Beurer HL 76 jedinstveni je 2-u-1 epilator koji je opremljen s 48 hipoalergenskih pinceta i brijačom s fleksibilnom glavom. Ova se glava savršeno prilagođava konturama vaše kože, osiguravajući učinkovitu i ugodnu epilaciju.

Vodootporan za maksimalnu udobnost

Ovaj epilator dizajniran je s vodootpornošću IPX7, što znači da ga možete bezbrižno koristiti pod tušem ili kadom.

Dvije brzine i LED svjetlo

Beurer HL 76 nudi dvije brzine za individualne potrebe i udobnost. Osim toga, opremljen je ekstra jakim LED svjetlom koje vam omogućuje da vidite i najfinije dlačice.

Praktični dodaci

  • Dodatak za piling
  • Dodatak za precizno podrezivanje
  • Nastavak za brijanje

Trajanje baterije i vrijeme punjenja

Epilator je opremljen Li-Ion baterijom kapaciteta 800 mAh koja osigurava trajanje do 45 minuta. Vrijeme punjenja je cca 90 minuta.

Veličina i težina

Dimenzije ovog epilatora su 15,4 x 6,2 x 4,3 cm, a težina samo 146 g, što ga čini idealnim suputnikom.

Što je u paketu?

  • Epilator Wet & Dry
  • 1x nastavak za epilaciju
  • 1× klizni nastavak (za nastavak za epilaciju)
  • 1x precizni nastavak (za nastavak za epilaciju)
  • 1× držač modula (za nastavak za brijanje)
  • 1x nastavak za brijanje
  • 1× nastavak za podrezivanje (4 mm)
  • 1x zaštitni poklopac
  • Kutija za pohranu
  • Četka za čišćenje
  • USB-C kabel za punjenje
  • Stalak za punjenje i skladištenje

Parametri

Vrsta robe
Napajanje
Vodootporan
Broj brzina
Mokro brijanje
Marka
Specijalni dodaci
Indikator punjenja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.