HidrateSpark V3 Spark - pametna boca, 592 ml, narančasta

- 4%

ilustracija

HidrateSpark V3 Spark - pametna boca, 592 ml, narančasta
HidrateSpark V3 Spark - pametna boca, 592 ml, narančasta
HidrateSpark V3 Spark - pametna boca, 592 ml, narančasta
HidrateSpark V3 Spark - pametna boca, 592 ml, narančasta
Br. narudžbe
31069635
OEM
HI-003-005G
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

HidrateSpark 3 - pametna boca s Bluetooth trackerom, 592 ml, crna

HidrateSpark 3 prati vaš režim pijenja

Redoviti unos tekućine temelj je zdravog načina života. Pametna boca HidrateSpark 3 brine se o vašem režimu pijenja svaki dan i skrojena je za vas. Zajedno s Bluetooth trackerom i posebno dizajniranom aplikacijom, također vam daje praktičan dnevni pregled.

Boca koju nećete lako izgubiti

Dogodi se da u žurbi nešto zaboravite i onda besciljno tražite, primjerice HidrateSpark 3. Uparenu pametnu bocu lako možete pronaći preko aplikacije. Ako ga zaboravite na putu kući, dobro će vam doći snimka zadnje HidrateSpark 3 sinkronizacije s lokacijom.

HidrateSpark 3 kao osobni trener

Pametna boca HidrateSpark 3 u kombinaciji s besplatnom aplikacijom HidrateSpark Smart Bottle bit će vaš osobni trener. Sami postavite svoje ciljeve ili ih dajte procijeniti. HidrateSpark 3 će vas tada podsjetiti s obavijesti ili LED svjetlom.

Što vam nudi pametna boca?

• Podržava snimanje lokacije boce HidrateSpark
• Mogućnost sinkronizacije s pametnim telefonom s Hidrate aplikacijom
• Pratite svoj status hidracije i ciljeve
• Ima ugrađenog osobnog trenera
• Pratite ili izazovite svoje prijatelje
• Poboljšanje tjelesnog zdravlja.

HidrateSpark 3 – korak prema pravilnom režimu pijenja

Nepravilan režim pijenja i posljedična dehidracija imaju negativne učinke na naše tijelo. Na primjer, može uzrokovati glavobolju, otekline, poremećaje rada bubrega i druge neugodne probleme. Uz HidrateSpark 3 vaš organizam dobiva potrebnu dnevnu zalihu vode i na taj način umjesto vas misli na vaše zdravlje. Koristite Bluetooth za sinkronizaciju pametne boce sa svojim telefonom. Dobivate pristup dnevnoj statistici, ali i prilagođenom režimu pijenja. Na temelju vaših tjelesnih parametara, trenutne lokacije i podataka iz fitness aplikacija, aplikacija može izračunati vaš dnevni unos tekućine na temelju vašeg dana.

Prednosti pravilnog režima pijenja?

• Spriječit ćete iscrpljenost i zdravstvene probleme
• Pijenje čiste vode pomaže boljem sagorijevanju masti
• Pravilan režim pijenja poboljšat će raspoloženje, pamćenje i kožu
• Izbjeći ćete glavobolje i cjelodnevni umor

Pametna boca koja vas podsjeti u pravom trenutku

Pametna boca pomaže u uspostavljanju redovite rutine pijenja. Ako trebate piti, HidrateSpark 3 će vas podsjetiti svjetlosnim signalom. Ako bocu sinkronizirate s aplikacijom, dobit ćete obavijest u obliku obavijesti.

Funkcionalan dizajn stvoren za moderni svijet

Pametna boca HidrateSpark 3 potpuno je funkcionalna, a istovremeno ima moderan dizajn. Gumirana površinska obrada "soft grip" osigurava jedinstven izgled i bolje držanje. Zahvaljujući korištenom materijalu, vaša se boca neće smočiti. Tada možete birati između nekoliko verzija boja.

Puno bolje iskustvo s aplikacijom Hidrate

Praćenje vašeg režima pijenja nije jedina prednost za koju će vas HidrateSpark 3 zanimati. U kombinaciji s aplikacijom na pametnom telefonu dobivate dodatne mogućnosti. Možete postaviti vlastite ciljeve, trofeje ili mogućnost dijeljenja rezultata s prijateljima ili obitelji su motivacija. Besplatna aplikacija HidrateSpark dostupna je za iOS (verzija 11.3 i novije) i Android (verzija 5.0 i novija) pametne telefone i tablete. Svakako ćete cijeniti mogućnost povezivanja podataka s drugim aplikacijama kao što su Apple Health, Fitbit, Under Armour Record, Google Fit i druge.

Besplatna aplikacija HidrateSpark za pametne telefone i tablete koji pokreću sustaviOS(iPhone, iPad, iPod Touch, Apple Watch od verzije 11.3) aAndroid(od verzije 5.0). Aplikacija šalje obavijesti, upozorenja i preporuke na temelju vaših osobnih postavki. Omogućuje korištenje zapisa o vašim aktivnostima iz aplikacija Apple Health, Fitbit, Under Armour Record ili Withings HealthMate. U aplikaciji možete vidjeti povijest režima pijenja. Možete dijeliti svoje podatke s obitelji i prijateljima.

Sažetak svojstava

• Prati svako piće i sinkronizira se s aplikacijom Hidrate
• Sposobnost pronalaženja boce korištenjem posljednjeg sinkroniziranog položaja
• Prati vaš dnevni unos tekućine i generira statistiku
• Ugrađeni motivacijski trener
• Slijedite prijatelje ili obitelj
• Blagotvorno djeluje na vaše zdravlje

Tehničke specifikacije

Zapremina boce: 592 ml
Materijal: titan i polipropilenska plastika bez BPA
Odvojivo tijelo za bolje ručno pranje boce
Podesiva svjetlosna obavijest
Gumirano "soft grip" tijelo koje minimalizira magljenje boce
Pratite i sinkronizirajte s aplikacijom Hidrate pomoću Bluetootha niske potrošnje energije
Mogućnost sinkronizacije bočice s odabranim fitness aplikacijama
Traka za lakše nošenje
Nije namijenjen za tople napitke

Parametri

Vrsta robe
Proizvod

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.