Govee DreamView TV 75-85" SMART LED pozadinsko osvjetljenje RGBIC
152,40 €
121,92 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Govee DreamView TV 75-85" SMART LED pozadinsko osvjetljenje RGBIC
Preobrazite svoje TV iskustvo uz Govee DreamView pozadinsko osvjetljenje.
Značajke proizvoda
- Inteligentna ColorSense tehnologija
- Glasovno upravljanje pomoću Siri, Alexa, Google Assistant
- 16 milijuna boja i 99+ svjetlosnih efekata
- 4 glazbena načina za sinkronizaciju svjetla s glazbom
- Mogućnost podjele u više obojenih dijelova
- Kompatibilan s dijagonalama 75-85".
- Temperatura boje 2500-6500K i svjetlosni tok 800 lumena
ColorSense tehnologija
ColorSense inteligentno analizira boje na ekranu i prilagođava pozadinsko osvjetljenje.
Pametni način rada za igranje igara i gledanje televizije
Aplikacija Govee Home nudi način igre i film za bolje iskustvo.
99+ scenskih načina rada i sinkronizacija s glazbom
Svjetlosne trake sinkroniziraju se s glazbom ili zvukovima TV-a/računala.
Aplikacija Govee Home Smart
Omogućuje jednostavnu kontrolu boje i intenziteta svjetla.
Kontrola boja po sekcijama
RGBIC tehnologija omogućuje kontrolu boja svakog dijela trake.
Instalacija i kompatibilnost
LED trake se postavljaju na poleđinu TV-a od 75-85".
Glasovno upravljanje i upravljačka kutija
Pozadinskim osvjetljenjem se može upravljati glasom ili putem upravljačke jedinice Control Box.
tehnički parametri
- Ulaz: 110-240V
- Izvor napajanja: 12V adapter
- Bluetooth veza + WiFi 2.4
- Temperatura boje 2500-6500K
- Svjetlosni tok 160 lm/m
- Duljina: 2x 1,6m i 2x 0,9m
- RGBIC boja
- Vijek trajanja 50 000 h
- Potrošnja 24W
Sadržaj paketa
- 1x LED traka
- 1x adapter
- 1x upravljačka jedinica
- 1x kamera
- 3M trake za ugradnju
- Naljepnice za kalibraciju
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.