Glačalo Philips DST8020/20

ilustracija

Glačalo Philips DST8020/20
Br. narudžbe
32104822
OEM
DST8020/20
Proizvođač
Philips
Bodovi vjernosti: 5
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

opis proizvoda
Snažno glačalo na paru Philips Azur Series 8000 lako uklanja i najtvrdokornije nabore s odjeće i osjetno skraćuje vrijeme koje inače provodite glačajući. Postiže najbolje rezultate zahvaljujući kombinaciji ulazne snage od 3000 W, kontinuiranog ispuštanja pare do 55 g/min. i posebno jak udar pare do 240 g/min.

Inovativna OptimalTEMP tehnologija koju koristi uređaj jamči tretman odjeće na temperaturi koja je nježna za sve vrste tkanina koje se mogu glačati. S jednom postavkom možete tretirati svilenu bluzu, pamučnu majicu i traper jaknu. Oštećenje od topline je isključeno, čak i ako ostavite glačalo izravno na tkanini. Uređaj koristi osjetljivi senzor pokreta, zahvaljujući kojem prepoznaje da ga pomičete po tkanini, a ispušta paru na način da se nabori lako stvaraju, a glačanje je nevjerojatno lako. Također ćete cijeniti lagano i izuzetno snažno glačalo kada okomito isparavate odjeću koja visi.

Glačalo na paru snage 3000 W
Zajamčeno glačanje bez opeklina
Konstantan izlaz pare 55g/min.
Dodatak pare 240g/min. nosi se sa svakim naborom
Može se koristiti i za okomito kuhanje na pari
Automatski se isključuje nakon 8 minuta
Snaga od 3000 W za brzo zagrijavanje i iznimne performanse

Glačalo na paru serije Philips Azur 8000 iznimno se brzo zagrijava i spremno je za upotrebu. Opremljen je ulaznom snagom od 3000 W i može se nositi s vrlo otpornim naborima, čak i na debelim tkaninama.

Snažan i konstantan izlaz pare do 55 g/min.

Neželjene nabore možete ukloniti sa svih vrsta tkanina jednostavno i bez napora. Snažno glačalo na paru Philips Azur serije 8000 opremljeno je kontinuiranim ispuštanjem pare do 55 g/min. za najbolje rezultate.

Turbo udar pare 240 g/min.

S ekstra učinkovitim udarom pare do 240 g/min. čak i najotporniji nabori odmah će popustiti, čak i na najčvršćim tkaninama, poput trapera. Peglanje nikada nije bilo lakše!

Jedna postavka temperature za sve vrste tkanina

Zahvaljujući inovativnoj tehnologiji OptimalTEMP, ne morate dugo čekati na razvrstavanje rublja prema materijalu prije glačanja, a tijekom toga uopće ne morate podešavati postavke uređaja. Sve vrste tkanina koje se mogu glačati, od osjetljive svile do debelog trapera, mogu se lako zgužvati uz jednu optimalnu postavku temperature.

SteamGlide Elite površina za glačanje

Snažno glačalo na paru Philips Azur 8000 opremljeno je posebno dizajniranom površinom za glačanje SteamGlide Elite, koja omogućuje glatko i klizno kretanje po bilo kojoj glačanoj tkanini. Glatka je, lako se čisti i otporna na ogrebotine.

Inteligentna automatska para za jednostavno glačanje

Glačalo na paru Philips Azur 8000 opremljeno je osjetljivim senzorom pokreta, zahvaljujući kojem može prepoznati da pomičete uređaj po glačanoj tkanini. Zatim automatski ispušta paru tako da se svi nabori bez napora izglađuju.

Vertikalno parenje visećih tkanina

Glačalo Philips Azur 8000 ima dovoljnu snagu čak i za vertikalno parenje. Daska za glačanje nije obavezna! Možete lako tretirati čak i odjeću koja visi na vješalici ili na sušilici za rublje.

Tehnički parametri Opći podaci Vrsta parnog glačala s kablom Snaga 3000 W Posebna površina za glačanje Zapremina spremnika (za vodu) 300 ml Snaga Udar pare 240 g/min. Promjenjiva para do 55 g/min. Značajke Sustav protiv kapanja Da Vertikalno kuhanje na pari Da Samočišćenje Ne Uklanjanje kamenca Da Funkcija prskalice Da Sigurnosno isključivanje Da Zaslon s informacijama Ne Uklonjivi spremnik za vodu Ne Ostali parametri Jamstvo 24 mjeseca Zaštitni poklopac Ne Duljina kabela 2,5 m Oznaka kvalitete dTest Ne Marke Philips Dimenzije proizvoda Težina proizvoda 1,8 kg

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.