Garmin Dash Cam Mini 2 - kamera za snimanje vožnje

ilustracija

Garmin Dash Cam Mini 2 - kamera za snimanje vožnje
Garmin Dash Cam Mini 2 - kamera za snimanje vožnje
Garmin Dash Cam Mini 2 - kamera za snimanje vožnje
Garmin Dash Cam Mini 2 - kamera za snimanje vožnje
Garmin Dash Cam Mini 2 - kamera za snimanje vožnje
Garmin Dash Cam Mini 2 - kamera za snimanje vožnje
Br. narudžbe
3239750
OEM
010-02504-10
Proizvođač
Garmin
Bodovi vjernosti: 6
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Garmin Dash Cam Mini 2 - kamera za snimanje vožnje

Mali, ali moćan

Garmin Dash Cam Mini 2 je kamera za snimanje veličine privjeska za automobilske ključeve.

Omogućuje široki kut gledanja od 140 stupnjeva i snima video u 1080p HD rezoluciji.

Sigurnost na prvom mjestu

U slučaju nesreće, video se automatski sprema u sigurni internetski trezor.

Glasovno upravljanje olakšava rukovanje kamerom bez ruku (na engleskom).

Nadgledanje uživo omogućuje vam da provjerite vozilo sa svog telefona.

Praktične funkcije

Funkcija zaštite od parkiranja upozorava vas na događaje koji ugrožavaju parkirano vozilo.

Dvije USB veze omogućuju povezivanje telefona i kamere za snimanje.

Diskretan i kompaktan dizajn

Nenametljiv dizajn nudi dvije opcije kabela za napajanje za urednu i diskretnu instalaciju.

Kamera je otporna na teške uvjete u vozilu, uključujući izravnu sunčevu svjetlost i visoke temperature.

Oštar HD video

Video s 1080p HD rezolucijom i vidnim poljem od 140 stupnjeva snima oštre zapise važnih detalja.

Garmin Clarity™ HDR optika osigurava kvalitetna snimanja danju i noću.

Automatsko snimanje

Kamera kontinuirano snima kada je spojena na izvor napajanja u vozilu.

Detekcija nesreće automatski sprema video zapis neposredno prije, tijekom i nakon nesreće.

Kontrola glasa

Kamera sluša glasovne naredbe na engleskom, njemačkom, francuskom, španjolskom, talijanskom i švedskom jeziku.

Omogućuje vam spremanje video zapisa, početak i završetak snimanja zvuka ili snimanje fotografije.

Vault online pohrana

Spremljeni videozapisi sigurno su pohranjeni u Vault online pohrani.

Možete dijeliti videozapise s drugima kada ste povezani na Wi-Fi mrežu.

Pregled uživo

Aplikacija Garmin Drive omogućuje daljinski pristup kameri za praćenje uživo.

Potrebna je aktivna Wi-Fi mrežna veza i stalno napajanje.

Parking zaštita

Kamera prati aktivnosti oko parkiranog vozila i automatski vas upozorava kada se otkrije nesreća.

Zahtijeva aktivnu Wi-Fi mrežnu vezu i stalno napajanje.

Dva USB priključka

Priloženi punjač ima dva USB priključka za istovremeno napajanje kamere i telefona.

Za kameru je potrebna microSD™ kartica kapaciteta najmanje 8 GB, klase 10 ili više (nije uključena).

Pregledavanje i dijeljenje zapisa

Možete dijeliti videozapise s drugima kada ste povezani na Wi-Fi mrežu.

Pristupite svojim spremljenim videozapisima u Vaultovoj sigurnoj mrežnoj pohrani pomoću aplikacije Garmin Drive.

Sinkronizacija snimaka s više kamera

Aplikacija Garmin Drive omogućuje vam kontrolu i reprodukciju sinkroniziranih videozapisa s do četiri Garmin kamere za snimanje.

Kamere snimaju videozapise iz različitih kutova.

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.