Garett Smartwatch V12 Crni čelik

- 7%

ilustracija

Garett Smartwatch V12 Crni čelik
Garett Smartwatch V12 Crni čelik
Garett Smartwatch V12 Crni čelik
Garett Smartwatch V12 Crni čelik
Garett Smartwatch V12 Crni čelik
Br. narudžbe
31601082
OEM
V12_BLK_STL
Proizvođač
Garett
Bodovi vjernosti: 5
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 16.5.2024 kod vas

111,08 €

103,63 €

82,90 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 101,28 €
Na zalihi: 1 kom, 16.5.2024 kod vas

103,63 €

111,08 €

82,90 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Garett Smartwatch V12 Crni čelik

EAN: 5904238485620

Ključna svojstva

  • Zaslon: 1,43" AMOLED, Always on Display
  • Punjenje: Induktivno
  • Trajanje baterije: do 10 dana
  • Komunikacija: Pozivi putem Bluetootha
  • Biometrijska mjerenja: otkucaji srca, pulsni oksimetar, krvni tlak
  • Vodootporan: IP68
  • Sportski modovi: 100

AMOLED zaslon s funkcijom Always on Display

Garett V12 ima 1,43-inčni AMOLED zaslon. Izvrsna vidljivost čak iu teškim uvjetima.

Induktivno punjenje za praktičnost i uštedu vremena

Garett V12 opremljen je induktivnim punjenjem. Punjenje bez potrebe za kablovima.

Trajanje baterije do 10 dana

Baterija u Garettu V12 može trajati do 10 dana s jednim punjenjem. Pristupite svim funkcijama u bilo koje vrijeme.

Bluetooth pozivi

Garett V12 omogućuje upućivanje i primanje poziva putem Bluetootha. Komunikacija uvijek i bilo gdje.

Tehničke specifikacije

  • Vodootporan: IP68
  • Zaslon osjetljiv na dodir: Da
  • Zaslon s pozadinskim osvjetljenjem: Da
  • Bluetooth: Da
  • Kompatibilnost s Androidom: Da
  • Kompatibilno s iOS-om: Da
  • Zvučne obavijesti: Da
  • Obavijest vibracijom: Da
  • SMS obavijest: Da
  • Obavijest o pozivu: Da
  • Obavijesti iz aplikacija: Da
  • Prihvaćanje, odbijanje i upućivanje poziva: Da
  • Brojčanik: Da
  • Snimanje slika telefonom: Da
  • Upravljanje reprodukcijom glazbe putem telefona: Da
  • Funkcija pretraživanja telefona: Da
  • Funkcija traženja uređaja: Da
  • Alarm za pražnjenje: Da
  • Monitor otkucaja srca: Da
  • Tlakomjer: Da
  • Pulsni oksimetar: Da
  • Sportski modovi: Da (100 sportskih modova)
  • Pedometar: Da
  • Termometar: Da
  • Monitor u mirovanju: Da
  • Podsjetnik na hidrataciju: Da
  • Monitor spavanja: Da
  • Informacije o vremenu: Da
  • Buđenje zaslona pokretom ruke: Da
  • Štoperica: Da
  • Odbrojavanje vremena: Da
  • Budilica: Da
  • Kalendar: Da
  • Kalkulator: Da
  • Različiti brojčanici na izbor: Da
  • Metalni remen: Da
  • Izmjenjivi remen: Da
  • Posebna primjena: SMART-TIME PRO
  • Vrsta zaslona: AMOLED
  • Veličina zaslona: 1,43"
  • Rezolucija ekrana: 466 x 466 px
  • Procesor: AC7012/A6S
  • Senzor pokreta: Da
  • RAM: 640 KB
  • ROM: 128 MB
  • Bluetooth verzija: 5.3 + 3.0
  • Kompatibilan s: Android 4.4 (i noviji), iOS 9.0 (i noviji)
  • Baterija: Litij-polimer
  • Kapacitet baterije: 330 mAh
  • Trajanje baterije: do 10 dana
  • Vrijeme punjenja: cca 120 min
  • Jezik izbornika: češki, poljski, engleski, slovački, mađarski, litvanski, latvijski, estonski, njemački, danski, švedski, nizozemski, talijanski, španjolski.
  • Dimenzije: 51 x 49 x 12 mm
  • Maksimalni opseg remena: cca 23 cm
  • Širina remena: 22 mm
  • Težina: 115 g

Set uključuje

Garett pametni sat, silikonski remen, USB kabel za punjenje (bez utikača), QSG priručnik

Parametri

Vrsta robe
Povezivost
Uređaj
Prikaz vremena
Kompatibilan OS
Materijal kućišta
Materijal remena
Obavijesti i izvješća
Oblik brojčanika
Namjena
Vrsta zaslona
Dodaci za nosivu tehnologiju
Dio pakiranja
Zamjenjivi remen
Način upravljanja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.