FRISKIES 1.7kg sa piletinom i dodatkom povrća

ilustracija

FRISKIES 1.7kg sa piletinom i dodatkom povrća
FRISKIES 1.7kg sa piletinom i dodatkom povrća
TOP
Br. narudžbe
AC12459462
Proizvođač
Friskies
Pojedinačna cijena: 1 084 Cent / kg
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Opis i parametri

Potpuna hrana za odrasle mačke.

Friskies® Adult vašoj mački pruža svu potrebnu prehranu i odličan okus koji voli kako bi bila zadovoljna.

Friskies® 5 obećanja

Od dana kada ste dobili mačku, obvezali ste se. Obećali ste da ćete se brinuti o njoj, pravilno je hraniti i pustiti je da živi sretnim životom koji će donijeti puno radosti u vaš dom. Zahvaljujući nekoliko desetljeća iskustva i stručnosti, Friskies već generacijama svakodnevno uveseljava mačke zahvaljujući ukusnoj i kvalitetnoj hrani. Uz tu čast dolazi i velika odgovornost. I baš poput vas, mi u Friskiesu dajemo sve od sebe da ispunimo svoja obećanja. Za vašu mačku i za vas. 5 obećanja jer nam je stalo do:
- Nutritivno: 100% potpuna i nutritivno uravnotežena ukusna hrana, s kombinacijom životinjskih i biljnih proteina
- Kvaliteta: provodimo stotine dnevnih provjera tijekom proizvodnog procesa
- Stručnost: razvili stručnjaci Purina za prehranu
- Sljedivost: izrađena od visokokvalitetnih sirovina, pažljivo odabranih od provjerenih dobavljača
- Predanost 2025. godini: predani smo tome da našu ambalažu do 2025. godine 100% možemo reciklirati ili ponovno upotrijebiti.

Svi naši recepti su bez umjetnih boja i konzervansa.

-Sadrži vlakna iz prirodnih izvora za dobru probavu.
-Esencijalni minerali i vitamin D za jake zube i kosti.
-Esencijalne masne kiseline za glatku kožu i sjajnu dlaku.
-Uravnotežen omjer minerala za zdrav urinarni trakt.
-Bez umjetnih boja i konzervansa.

Žitarice, meso i proizvodi životinjskog podrijetla (20%, od čega 4% piletina u obliku štapića*), proteinski ekstrakti biljnog podrijetla, ulja i masti, nusproizvodi biljnog podrijetla, minerali, kvasac, povrće (0,6%) sušeno povrće, odgovara 4% rehidriranog povrća u trokutastim granulama**), *Ukupni sadržaj u proizvodu: 3% piletine, **Ukupni sadržaj u proizvodu: 1% rehidriranog povrća, Tipičan sastav proizvoda: 75% štapića -oblikovane granule; 25% granula u obliku trokuta

Dodaci:
Dodaci prehrani:
mj/kg:, vit A: 12500, vit D3: 1000, vit E: 85, mg/kg:, željezni sulfat monohidrat: (Fe:): 47, bezvodni kalcijev jodat: (I:): 1,5, sulfat bakar pentahidrat : (Cu:): 8,9, mangan sulfat monohidrat: (Mn:): 5,1, cink sulfat monohidrat: (Zn:): 66, natrijev selenit: (Se:): 0,1, taurin: 870, Boje (1) i antioksidansi , (1) bez umjetnih bojila, Analitičke komponente:
, proteini: 30%, udio masti: 11%, udio anorganskih tvari: 8%, sirova vlakna: 3%, esencijalne masne kiseline: 1,8%

Upute za hranjenje:
Hranu možete hraniti zasebno ili u kombinaciji s Friskies® vrećicama 85 g: Dnevni obrok hrane: Samo granule: Odrasla mačka 3 kg: 45 g, Odrasla mačka 4 kg: 60 g, Odrasla mačka 5 kg: 75 g, Granule i vrećice : Odrasla mačka 4 kg: 45 g + 1 vrećica* (85 g). *bilo koja "Friskies® vrećica u soku 85 g" za odrasle mačke. Dostupnost se može razlikovati ovisno o zemlji. Navedena doza hrane namijenjena je umjereno aktivnim odraslim mačkama u prirodnom okruženju. Individualne potrebe mogu varirati i stoga se doza hranjenja mora prilagoditi tako da vaša mačka održava optimalnu težinu. Čista svježa voda za piće uvijek treba biti dostupna. Adekvatan unos vode bitan je dio zdrave svakodnevne prehrane. Ovaj paket sadrži hranu za 37 dana*. * količina se temelji na prosječnim potrebama odrasle mačke težine 3 kg.

Čuvajte hranu na hladnom i suhom mjestu.

Pakiranje hrane nije za igranje. Držite ga izvan dohvata djece i životinja kako biste spriječili moguće gušenje.

Parametri

Vrsta
Marka
Starost mačaka
Namijenjeno
Kvaliteta
Veličina paketa

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.