Freestyle skuter MOVINO Stunt NITRO Red
101,94 €
90,28 €
72,22 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Freestyle skuter MOVINO Stunt NITRO Red
EAN: 6938385225883
opis proizvoda
MOVINO Stunt NITRO Red je skuter dizajniran za entuzijastične vozače početnike. Njegova čvrsta i stabilna platforma izrađena je od provjerenog 6061 aluminija.
oprema
- ABEC-9 Karbonski ležajevi
- FLEX FENDER kočioni sustav
- 360° upravljač
- Kotači od 100 mm s najlonskom jezgrom
ABEC-9 Karbonski ležajevi
Karbonski ležajevi ABEC-9 poznati su po modelima namijenjenim profesionalcima. Osiguravaju visoku točnost, učinkovitost i mogućnost postizanja većih brzina.
FLEX FENDER kočioni sustav
Kočioni sustav FLEX FENDER omogućuje učinkovito i pouzdano kočenje. Sustav FLEX FENDER vraća svoj izvorni oblik svakim pritiskom. Također smanjuje vibracije i mnogo je tiši i učinkovitiji od opružne kočnice.
Kvalitetni materijali
Široki upravljač od kromiranog čelika od 49 centimetara pruža maksimalnu udobnost i stabilnost. Zbog odabira takvog materijala čvršći je i dugotrajniji od aluminija, što značajno povećava sigurnost. Dopunjen je aluminijskom kopčom 6061 s 3 vijka. Visina upravljača iznad razine tla je 83 cm.
Ručke
Movino Nitro ručke duge su 145 mm. Za njihovu izradu korištena je TPR termoplastična guma. TPR rukohvati su mekši i pružaju bolje prianjanje od običnih gumenih rukohvata.
Parametri
- Rukav: tri vijka
- Težina skutera: 3,4 kg
- Maksimalna nosivost: 100 kg
Norme
Proizvod je u skladu sa standardima EN14619 za sportsku mobilnu opremu i pribor.
Tehnički podaci
Tanjur
- Materijal: aluminij
- Dimenzije: 480x110 mm
- Protuklizna površina
Upravljači
- Materijal: anodizirani kaljeni aluminij (6061)
- Dimenzije: 810 mm (visina), 640 mm (duljina uključujući kotače), širina 490 mm
- Neklizajuće TPR ručke crvene boje
Kotači
- Promjer: 100 mm
- Ležajevi: ABEC 9 najlon
- Materijal: najlon
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.