Freebuds Pro Ceramic White HUAWEI

- 5%

ilustracija

Freebuds Pro Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro Ceramic White HUAWEI
Br. narudžbe
735054963
Proizvođač
HUAWEI
Bodovi vjernosti: 8
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

HUAWEI FreeBuds Pro slušalice donose novu definiciju aktivnog poništavanja buke (ANC) uz čisto iskustvo slušanja glazbe. Huawei uvodi inteligentni hibridni dinamički ANC koji je sposoban prepoznati ljudski glas, omogućujući vam da čujete najavu autobusne stanice, najavu zračne luke ili obraćanje prolaznicima, zahvaljujući funkciji "Glasovni način rada" u kojoj možete ublažiti buku iz okoline - osim ljudskog glasa Od nekoliko drugih opcija možete odabrati i npr. "Ultra mode" za dubinsko suzbijanje ambijentalne buke i potpuno nesmetano slušanje. Prozračni dizajn FreeBuds Pro slušalica povezuje zrak unutar uha s vanjskim okruženjem, koje je inače odvojeno slušalicama, zahvaljujući čemu nema neugodnog nadtlaka u ušima, a slušalice su tako udobne za nošenje tijekom cijelog dana. Naravno, tu je i snažan mikrofon s funkcijom suzbijanja buke vjetra, pa uz FreeBuds Pro ne samo da odlično čujete, već možete čuti i sebe.

Slušalice
Visina: 26 mm
Širina: 29,6 mm
Dubina: 21,7 mm
Težina: 6,1 g

Futrola za punjenje
Visina: 70 mm
Širina: 51,3 mm
Dubina: 24,6 mm
Težina: 60 g

Boja
Čađa

Procesor
Kirin A1

Audio tehnologija
Aktivno smanjenje buke
Poništavanje buke poziva
Način upozorenja
Glasovni način rada

Senzor
Dobar senzor

Inverter
11 mm dinamički

Povezivost
Bluetooth kompatibilnost: BT 5.2
Pop-up uparivanje: podržano
Detekcija istrošenosti: Podržano

Kapacitet baterije
Slušalica: 55 mAh (min.)
Kućište za punjenje: 580 mAh (min.)

Reprodukcija glazbe:
4 sata (s uključenim ANC-om)
7 sati (sa isključenim ANC-om)

Glasovni pozivi:
2,5 sata (s uključenim ANC-om)
3 sata (sa isključenim ANC-om)

Punjenje
Ožičeni: USB tip C (5 V / 1,2 A / 6 W)
Bežično: Podržano (2 W)

Vrijeme punjenja
Približno 40 minuta za slušalice (u kućištu za punjenje)
Približno 1 sat za futrolu za punjenje (žično, bez slušalica)
Približno 2 sata za futrolu za punjenje (bežično, bez slušalica)

Kontrolirati
Pokreti dodirom na površini slušalica

Parametri

Vrsta
Vrsta robe
Boja
Prijenos signala
Vrsta konstrukcije
BT verzija
Marka
Upravljanje glasnoćom
Aktivno uklanjanje buke (ANC)
Upravljanje playerom
Upravljanje pozivima
Frekvencijski raspon
Smanjenje šuma
ANC tijekom poziva

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.