Fortron napajanje 850W HYDRO GT PRO 850, 80PLUS Gold, polumodularno (ATX 3.0, PCIe 5.0)

- 13%

ilustracija

Fortron napajanje 850W HYDRO GT PRO 850, 80PLUS Gold, polumodularno (ATX 3.0, PCIe 5.0)
Fortron napajanje 850W HYDRO GT PRO 850, 80PLUS Gold, polumodularno (ATX 3.0, PCIe 5.0)
Fortron napajanje 850W HYDRO GT PRO 850, 80PLUS Gold, polumodularno (ATX 3.0, PCIe 5.0)
Fortron napajanje 850W HYDRO GT PRO 850, 80PLUS Gold, polumodularno (ATX 3.0, PCIe 5.0)
Fortron napajanje 850W HYDRO GT PRO 850, 80PLUS Gold, polumodularno (ATX 3.0, PCIe 5.0)
Fortron napajanje 850W HYDRO GT PRO 850, 80PLUS Gold, polumodularno (ATX 3.0, PCIe 5.0)
Br. narudžbe
3368667
OEM
PPA8503510
Proizvođač
Fortron
Bodovi vjernosti: 6
0 ocjene
Na zalihi: 18 kom, u četvrtak kod vas

156,91 €

136,76 €

109,41 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 135,06 €
Na zalihi: 18 kom, u četvrtak kod vas

136,76 €

156,91 €

109,41 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Fortron izvor napajanja 850W HYDRO GT PRO 850

Uđite u svijet učinkovitosti s Fortron HYDRO GT PRO 850.

Maksimalna učinkovitost s 80 PLUS Gold certifikatom

Izvor nudi najmanje 90% učinkovitosti pri 50% opterećenja. Štedite na troškovima električne energije.

Japanski kondenzatori za ekstremne uvjete

Visoka otpornost i dug vijek trajanja zahvaljujući upotrebi japanskih kondenzatora.

Polumodularni dizajn za jednostavnu ugradnju

Jednostavno rukovanje kabelima zahvaljujući polumodularnom dizajnu i crnim ravnim kabelima.

Eco Switch za tihi rad

Kada je opterećenje manje od 30%, izvor prelazi u tihi način rada i ventilator se isključuje.

Tehničke specifikacije

  • Model: HGT-850, Gen5
  • Snaga: 850W
  • Format: ATX
  • PFC: aktivni PFC
  • Vrsta ventilatora: FDB, 120mm
  • Dimenzije: 150×150×86mm
  • Učinkovitost: 90%
  • Ulazni napon: 100-240V; 200-240V
  • Ulazna struja: 11-5.5A; 5.5A
  • Ulazna frekvencija: 50-60Hz

Priključci

  • 1x ATX 20+4
  • 2x PIN 4+4
  • 1x PCIe 12+4
  • 4x PCI-E 6+2
  • 10x SATA
  • 2x Molex (periferni)

Parametri

Napajanje (u W)
Konektori
Format izvora
Konektori za matičnu ploču
Učinkovitost izvora
Modularni kablovi

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.