Fit Pro TWS Stone Purple mk2h3ee / a BEATS
238,08 €
190,46 € bez PDV-a
Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Beats Fit Pro Stone Purple: bežične slušalice za savršen zvuk
Model: mk2h3ee/a
EAN: 194252484487
Udobnost i stabilnost
Fleksibilni krajevi za udobno i stabilno nošenje.
Sjajan zvuk
Jedinstvena akustična platforma za dinamičan, uravnotežen zvuk.
Surround zvuk
Surround zvuk s dinamičkim senzorom položaja glave.
Aktivno poništavanje buke
Aktivno uklanjanje buke (ANC) dinamički se prilagođava okolnom okruženju.
Način rada propusnosti
Lako se prebacite na način propusnosti da biste percipirali okolni svijet.
Apple H1 čip
Apple H1 čip za automatsko prebacivanje između uređaja, dijeljenje zvuka i "Hey Siri".
Vodootporan
Otpornost na znoj i vodu (IPX4).
Duljina slušanja
Do 6 sati slušanja (do 24 sata u kombinaciji s kućištem za punjenje).
Visoka kvaliteta glasa
Par mikrofona za visokokvalitetno snimanje glasa tijekom poziva i interakcije s glasovnim asistentom.
Bluetooth veza
Najkvalitetnija Bluetooth veza klase 1 jamči veći domet s minimalnim prekidima.
Potraga za izgubljenim pećnicama
Aplikacija Find na iOS-u za pronalaženje izgubljenih oraha.
Kompatibilnost s Androidom
Kompatibilan s Androidom izvan kutije. Napredne značajke u aplikaciji Beats za Android.
Kutija za punjenje
Džepna torbica za punjenje usklađena u boji s punjenjem putem USB‑C.
Izvršenje
Dizajn za uho s jednim višenamjenskim gumbom sa strane.
Baterija
Punjiva litij-ionska baterija. Fast Fuel: punjenje od 5 minuta dovoljno je za do 1 sat slušanja.
Veličina i težina
- Kutija: 2,85×6,2×6,2 cm, 55,1 g
- Slušalice: 2× 1,9×3×2,4 cm, 2× 5,6 g
- Ukupno: 66,3g
Ekološka ambalaža
Pakiranje Beats Fit Pro slušalica 89% je napravljeno od materijala biljnog porijekla.
Sadržaj paketa
- Slušalice
- Torbica za džepno punjenje
- Čepići za uši u tri veličine
- USB-C/USB-C kabel za punjenje
- Kratki vodič
- Jamstveni list
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.