FIKSNI auto držač MagClick s bežičnim punjenjem, 15W, USB-C, crni

- 23%

ilustracija

FIKSNI auto držač MagClick s bežičnim punjenjem, 15W, USB-C, crni
FIKSNI auto držač MagClick s bežičnim punjenjem, 15W, USB-C, crni
FIKSNI auto držač MagClick s bežičnim punjenjem, 15W, USB-C, crni
FIKSNI auto držač MagClick s bežičnim punjenjem, 15W, USB-C, crni
FIKSNI auto držač MagClick s bežičnim punjenjem, 15W, USB-C, crni
Br. narudžbe
3614122
OEM
FIXMCLI-BK
Proizvođač
Fixed
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 20.5.2024 kod vas

41,40 €

32,03 €

25,62 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 31,21 €
Na zalihi: 1 kom, 20.5.2024 kod vas

32,03 €

41,40 €

25,62 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Fiksni auto držač MagClick s bežičnim punjenjem, 15W, USB-C, crni

EAN: 8591680122318

opis proizvoda

Predstavljamo FIXED MagClick nosač, posebno dizajniran za najnovije modele serije Apple iPhone 12 s MagSafe funkcijom. Ovaj držač vam omogućuje da vam telefon uvijek bude pri ruci u automobilu i da ga istovremeno udobno punite tijekom vožnje.

Bežično punjenje i magnetni priključak

Držač je opremljen integriranim magnetima i zavojnicom visokih performansi za brzo bežično punjenje. Samo postavite telefon na držač i odmah će se sam zaključati. Punjenje doseže 7,5 W za iOS i do 15 W za ostale pametne telefone.

Montaža i podešavanje

Držač je dizajniran za pričvršćivanje na ventilacijsku rešetku pomoću fiksnih kliješta. Osim toga, zahvaljujući zakretnom zglobu, telefon se može podesiti pod idealnim kutom za maksimalnu udobnost tijekom vožnje.

Dizajn i sigurnost

Minimalistički i moderan dizajn držača savršeno se uklapa u unutrašnjost vašeg automobila. Držač sigurno drži telefon i u slučaju najvećih udaraca, a istovremeno ostavlja pristup kontrolnim tipkama i konektorima.

Tehničke specifikacije

  • Ulaz: USB-C, DC 5V/2.4A, 9V/2A
  • iOS izlaz: 5W/ 7,5W
  • Izlazna snaga OS Android: 5W/ 7,5W/ 10W/ 15W
  • Materijal: aluminij + akril (PMMA)
  • Težina: 115g
  • Dimenzije držača: 111,5 x 107 x 41,5 mm

Bilješka

Za maksimalnu brzinu punjenja iOS uređaja potrebno je koristiti adapter snage minimalno 10W koji nije uključen u paket.

Jamstveni rok: 24 mjeseca

Parametri

Uređaj
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.