FELIX Fantastic Junior Multipack 4x85g s piletinom i lososom u želeu

ilustracija

FELIX Fantastic Junior Multipack 4x85g s piletinom i lososom u želeu
Br. narudžbe
AC12448336
Proizvođač
Felix
Pojedinačna cijena: 4,07 Cent / g
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Opis i parametri

Potpuna hrana za mačiće do 1 godine

FELIX® Fantastic Junior je asortiman neodoljive hrane koja izgleda, miriše i ima ukus kao hrana koju biste sami skuhali. Svaki recept, napravljen od kvalitetnih sastojaka, sadrži nježne komadiće u želeu kako bi vaš mačić zaista mogao zagristi ukusnu hranu! Mačićima je potrebna posebna prehrana tijekom prve godine života. Stoga je svaka formula posebno dizajnirana da pokrije 100% dnevnih potreba vašeg mačića. Puni su proteina i vitamina koji pomažu u rastu jakih mišića, kostiju i zuba za sretnu i nestašnu odraslu mačku! Pogledajte upute za hranjenje. To nije sve! FELIX Fantastic Junior dostupan je u nizu ukusnih recepata u sočnom želeu kako biste zadovoljili ljubav svoje mace prema raznolikosti svaki dan. Zaista imaju jednako dobar okus kao što izgledaju! FELIX je jednostavno neodoljiv!

100% potpun i uravnotežen
Proteini
Vitamini
Bez dodanih umjetnih konzervansa.

S piletinom u želeu: meso i životinjski proizvodi* (20%, od čega piletina 8%), proteinski ekstrakti biljnog podrijetla, riba i riblji nusproizvodi, biljni nusproizvodi, minerali, šećeri, *komadi: 50% meso i životinjski proizvodi, s lososom u želeu: meso i životinjski proizvodi* (18%), proteinski ekstrakti biljnog podrijetla, riba i riblji nusproizvodi (losos 4%), nusproizvodi biljnog podrijetla, minerali, šećeri, *komadi: 44% meso i životinjski proizvodi

Dodaci:
Dodaci prehrani:
, mj/kg:, vit A: 1320, vit D3: 185, vit E: 200, mg/kg:, 3b103: (Fe: 16), 3b202: (I: 0,47), 3b405: (Cu: 1,2 ), 3b503: (Mn: 2,2), 3b605: (Zn: 23), 3a370: 600, Aromatične tvari, Analitičke komponente:
, vlaga: 77,5%, bjelančevine: 13,5%, udio masti: 2,8%, udio anorganskih tvari: 2,6%, sirova vlakna: 0,8%

Upute za hranjenje:
Felix Junior je kompletna hrana za mačiće. Jednostavno ispraznite vrećicu i to je to. Odaberite neodoljiv okus i slijedite sljedeće upute za hranjenje. Svaki je mačić drugačiji. Dozu i vrijeme hranjenja prilagodite razini aktivnosti i fizičkom stanju mačića. Poslužite na sobnoj temperaturi. Čista, svježa voda uvijek treba biti dostupna. Hranu mačiću uvijek dajte na isto mjesto kako se ne bi zbunilo i nemojte ga ometati dok jede. FELIX Junior također je pogodan za kastrirane/sterilizirane mačiće. Dozu hranjenja potrebno je prilagoditi tako da Vaš mačić održava optimalnu težinu. FELIX Junior također je prikladan za gravidne mačke ili mačke koje doje i koje također trebaju energetski bogatu hranu za njegu svojih mačića. Nakon 12 mjeseci vaš je mačić odrastao i spreman za uživanje u ukusnoj kolekciji Felix Adult. Preporučena doza za hranjenje: Dob/broj vrećica/dan: 8-12 tjedana 11/4 do 4 u 2-3 odvojene doze ili po želji, 12-26 tjedana 21/3 do 51/4 u 2 odvojene doze ili po želji, 26 -52 tjedna 51/4 do 21/2 u 2 odvojene doze ili po želji.

Čuvajte hranu na hladnom i suhom mjestu.

Pakiranje hrane nije za igranje. Držite ga izvan dohvata djece i životinja kako biste spriječili moguće gušenje.

Parametri

Vrsta
Marka
Starost mačaka
Namijenjeno
Kvaliteta
Veličina paketa

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.