EZVIZ DB2 2K (3 MP)

ilustracija

EZVIZ DB2 2K (3 MP)
EZVIZ DB2 2K (3 MP)
EZVIZ DB2 2K (3 MP)
EZVIZ DB2 2K (3 MP)
EZVIZ DB2 2K (3 MP)
EZVIZ DB2 2K (3 MP)
EZVIZ DB2 2K (3 MP)
Br. narudžbe
AH5167001013
OEM
CS-DB2-A0-2C3WPB
Proizvođač
EZVIZ
Bodovi vjernosti: 8
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

EZVIZ DB2 2K (3 MP)

Bežično video zvono

DB2 iz EZVIZ-a je bežično video zvono koje osigurava zaštitu i komunikaciju na vašem kućnom pragu.

Sigurnost i udobnost

DB2 vas obavještava o posjetiteljima prije nego što otvorite vrata.

Montaža je jednostavna i pouzdana u svim vremenskim uvjetima.

Ključna svojstva

  • 2K rezolucija
  • Inteligentno otkrivanje kretanja ljudi
  • Široko vidno polje 176°
  • Punjiva baterija 5200 mA
  • Wi-Fi alarm s podrškom za pohranu na MicroSD do 256 GB
  • Širok raspon melodija zvona
  • Noćni vid do 5 m
  • Upozorenje za petljanje
  • Vodootporan dizajn
  • H.265 video kompresija

Fotoaparat

1/2,7" CMOS senzor s progresivnim skeniranjem i slabom svjetlosnom osjetljivošću.

Objektiv od 2,0 mm s kutom gledanja F2.0: 176° (dijagonalno).

IR-cut filter s automatskim prebacivanjem za dan i noć.

Video parametri

Maks. rezolucija: 2000 X 1504.

Brzina sličica u sekundi: Maks.: 15 sličica u sekundi, samoprilagodljiva, tijekom mrežnog prijenosa.

Video kompresija: H.265/H.264.

DNR: 2D/3D DNR.

PIR senzor

Kut detekcije: 100°.

Udaljenost slanja: max 5 m.

Osjetljivost: podesiva od strane korisnika (visoka, srednja, niska).

Sučelje

Ugrađeni mikrofon i zvučnik visoke osjetljivosti.

Gumb za ponovno pokretanje.

Parametri mreže

Protokol: EZVIZ Cloud Proprietary Protocol.

Protokol sučelja: EZVIZ Cloud Proprietary Protocol.

Wi-Fi parametri

Standard: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n.

Frekvencijski pojas: 2,4-2,4835 GHz.

Širina kanala: Podržava 20 MHz.

Sigurnost: 64-/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.

Brzina prijenosa: 11b: 11 Mb/s, 11g: 54 Mb/s, 11n: 150 Mb/s.

Funkcija

Inteligentni alarm: PIR + otkrivanje pokreta ljudske figure.

Upozorenje o neovlaštenom otvaranju: Zvučno i svjetlosno upozorenje prilikom skidanja (podržava upozorenja poslana na pametni telefon).

Video interkom: Daljinski dvosmjerni video poziv.

Opći parametri

Radni uvjeti: -20°C ~ 50°C (-4°F do 122°F), vlažnost 95% ili manje (bez kondenzacije).

Kapacitet baterije: 5.200 mAh.

Potrošnja: max. 2 W.

IP zaštita: IP65.

Dimenzije: 150 x 58 x 32 mm.

Težina: 241,35 g.

Sirena

Dimenzije: 100 x 55 x 35 mm.

Napajanje: AC 110~240V.

Wi-Fi standard: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n.

Melodija zvona: Podržava 20 melodija zvona s podesivom glasnoćom.

Audio izlaz: 72 dB do 1 m.

Pohrana: Podržava pohranu do 256 GB MicroSD kartice.

Težina: 120 g.

Sadržaj paketa

  • Video zvono DB2
  • Sirena
  • Montažne ploče
  • Presavijene montažne ploče (2)
  • Odvijači i setovi vijaka (2)
  • Naljepnica od pjene
  • Pjenasta ploča
  • Bušilice
  • Pin
  • Kabelski konektori u obliku slova U i kabelski konektori (3)
  • Kabel za napajanje
  • Brzi vodič
  • Upute za instalaciju
  • Informacije o propisima

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.