EVOLVEO StrongVision PRO A, kamera/sigurnosna kamera
78,81 €
76,53 €
61,22 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
EVOLVEO StrongVision PRO A
- 4K video
- 30 Mpix fotografija
- noćna fotografija i video
- 2.4" zaslon, IP65 zaštita
- Podrška za SD kartice do 256 GB
- 6x IR LED velike snage 940nm
- PIR senzor 120°
- Napajanje 10x AA baterije ili Li-Ion baterija BAT3
StrongVision PRO A je osnovna kamera nove PRO serije EVOLVEO Traps. Kamera pohranjuje sve snimljene slike na umetnutu SD karticu, možete izravno pregledavati pojedinačne slike ili videozapise izravno na kameri na velikom 2,4" LCD zaslonu. Kamera je prikladna kako za promatranje divljih životinja u šumi, tako i za snimanje snimanje s vremenskim odmakom ili praćenje razvoja vaše zgrade. Zahvaljujući kompaktnim dimenzijama i prikladno postavljenim držačima na kućište kamere, može se montirati i pomoću pričvršćene trake i eventualno osigurati bravom od užeta kao što je EVOLVEO StrongVision LOCK. Kamera Napaja se sa 10x AA baterija napona 1.5V, koje osiguravaju dugotrajan rad.
Jasna slika u svim uvjetima
Kamera zamka opremljena je senzorom od 8 Mpx i aktivnim IR filterom. Zahvaljujući čemu kamera snima video u 4K formatu i fotografije maksimalne rezolucije do 30 Mpx. Aktivni IR filtar radi automatski i pomaže pri noćnom snimanju, kada kamera detektira okolna događanja uz pomoć moćnog IR iluminatora. Nevidljivi sjaj osigurava 6x visokosvjetlećih infracrvenih LED dioda, svaka snage 3W. Prozirno svjetlo ima valnu duljinu od 940 nm, što ga čini vrlo teškim za otkrivanje ljudskim ili životinjskim okom. Stoga se ne morate brinuti hoće li kameru prepoznati životinje ili neželjeni posjetitelj koji hoda ispred kamere. Tijekom dana snimanje je u boji i za fotografije i za video, koji se također bilježi sa zvukom. Noću je snimanje crno-bijelo, a prebacivanje između načina je automatsko.
Bogat pribor
Kod kamera koje rade na baterije, najveći problem uvijek je njihova trajnost i povezana učinkovitost rada. StrongVision PRO A u osnovi napaja 10xAA 1.5V ćelija, što ovisno o frekvenciji i vrsti snimanja omogućuje autonomiju baterije od 1 do 4 mjeseca. Ako želite osigurati dugotrajan i jeftin rad, moguće je kameru opremiti punjivom baterijom StrongVison BAT3 od 8.000 mAh, koja može produžiti trajanje do 6 mjeseci, ovisno o korištenim postavkama. Istovremeno, punjiva baterija omogućit će vam ekonomičniji rad jer nećete morati stalno kupovati nove AA ćelije.
Tehnički podaci
Tehničke specifikacije | |
---|---|
Senzor | 8MP CMOS |
Objektiv fotoaparata | F=3,1; FOV=57° |
Video rezolucija | 4K/2,7k/1080P/720P/VGA |
Otpornost na vodu | IP65 |
Rezolucija fotografije | 12MP - 30MP |
SD kartica | do 256GB |
Prikaz | 2,4" TFT |
Radna temperatura | -10°C do +50°C |
Sučelje | USB-C, SD kartica |
Baterija | 10x AA 1,5 V LR6 (nije uključeno) ili StrongVision BAT3 Li-Ion baterija |
DC priključak za napajanje | Utičnica 3,5x1,3 mm |
Ulazni napon | 12V/1,5A DC |
Vrijeme rada u stanju pripravnosti | >6 mjeseci |
Dimenzije | 151 x 118 x 87 mm |
Masa | 371 g (bez baterija) |
Fotoaparat | |
Noćni sjaj | 6 x 940nm infracrvenih snažnih 3W IR LED dioda |
Kut PIR senzora | 120° |
Maksimalni IR LED naknadni sjaj | 20 metara |
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.