ERGOTRON LX LCD ruka za montažu na stol, visoki stup, ruka za stol do 34" LCD-a, viši bazni stup

- 9%

ilustracija

ERGOTRON LX LCD ruka za montažu na stol, visoki stup, ruka za stol do 34" LCD-a, viši bazni stup
Br. narudžbe
AG120093
OEM
45-295-026
Proizvođač
Ergotron
Bodovi vjernosti: 11
0 ocjene
Na zalihi: 11 kom, 20.5.2024 kod vas

250,60 €

229,00 €

183,20 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 228,36 €
Na zalihi: 11 kom, 20.5.2024 kod vas

229,00 €

250,60 €

183,20 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

ERGOTRON LX LCD ruka za montiranje na stol, visoki stup, ruka za stol do 32" LCD-a, viša bazna šipka Prednosti Uključuje viši stup za veći raspon okomitog pozicioniranja. Postavite svoj LCD visoko iznad radne površine za dodatni prostor i veću vidljivost unutar vašeg radnog procesa Povećajte vidljivost udobnost—pomozite smanjiti naprezanje očiju, leđa i vrata Nadogradite LCD monitore i televizore s poboljšanom ergonomskom prilagodbom Patentirana tehnologija CF motion pruža vrhunsku prilagodbu zaslona jednostavnu za korištenje Značajka upravljanja kabelom vodi kabele ispod ruke, izvan puta Proširuje LCD do 25 " (64 cm); maknite svoj zaslon s puta kada nije u upotrebi Raspon visine od 13" (33 cm) zadovoljava ergonomske potrebe više od devet od deset odraslih osoba Ruka se preklapa preko baze u kompaktni uvučeni položaj; savršeno za ugurati ispod sustava za pohranu namještaja police ili ormari u prostorno ograničenim prostorima Opis: LX LCD ruka za montažu na stol, visoki stup (polirani aluminij) Uključuje LX ruku, visoku motku, produžetak, stezaljku za stol i baze za montiranje na ušice. Dužina stupa je 13,25" (34 cm) Može se konfigurirati za držanje prijenosno računalo umjesto LCD zaslona; također naručite LX ladicu za prijenosno računalo (50-193-200) Testirana kvaliteta: test od 10.000 ciklusa primijenjen na mehanizam za podizanje, osigurava godine bez problema prilagodbe visine Poboljšane karakteristike LX ruke i prednosti Polirana aluminijska konstrukcija nudi veću izdržljivost i poboljšanu estetiku Preklopi ruku natrag preko baze u kompaktni uvučeni položaj; savršen za podmetanje ispod polica za pohranjivanje namještaja ili ormarića u područjima s ograničenim prostorom Kapica koja se može uklopiti učvršćuje sučelje ruke s produžetkom za veću stabilnost Nova stezaljka i postolje za montiranje s ušicama osiguravaju veću stabilnost zaslona i ruke; također uključuje rupe za sidra protiv krađe za kabelske brave. Mogućnosti ugradnje: Stolna stezaljka se pričvršćuje na rub površine debljine .4" do 2.4" (10 do 60 mm); Montažni nosač se pričvršćuje kroz rupe na površini od .31" do 2" (8 do 50 mm) široke i do 3" (76 mm) debljine Standardi za montažu: VESA FDMI MIS-D, 100/75, C (uzorak rupa: 100 x 100 mm & 75 x 75 mm) Kapacitet težine: 7 do 20 lbs (3,1 do 9,1 kg) * Dubina monitora može utjecati na kapacitet težine. Pročitajte više U skladu je sa svim međunarodnim propisima o zaštiti okoliša koji se odnose na njegov dizajn, proizvodnju i pakiranje. Pročitajte više o našoj zaštiti okoliša Odgovorni proces Dimenzije isporuke: 23" V x 11,25" Š x 7,25" D (59 x 29 x 18 cm) Težina isporuke: 11 lbs (5 kg)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.