ERGOTRON LX Desk Dual Direct Arm, mat crna, stolna ruka za 2 monitora do 25"

- 11%

ilustracija

ERGOTRON LX Desk Dual Direct Arm, mat crna, stolna ruka za 2 monitora do 25"
Br. narudžbe
AG120296
OEM
45-489-224
Proizvođač
Ergotron
Bodovi vjernosti: 14
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, u srijedu kod vas

334,89 €

299,60 €

239,68 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 294,74 €
Na zalihi: 2 kom, u srijedu kod vas

299,60 €

334,89 €

239,68 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

ERGOTRON LX Desk Dual Direct Arm, mat crna, stolna ruka za 2 monitora do 25" Pronađite svoj najbolji pogled, uštedite prostor na stolu i otkrijte sebe najproduktivnije, zahvaljujući LX Desk Dual Direct Arm. Cross-profil monitora niskog profila traka koristi kompaktni raspon pokreta kako bi zadržala vaš prostor, vaš prostor. Projekt završen? Osvojite prostor pun mogućnosti preklapanjem ruku i guranjem u stranu tijekom prijeko potrebnog prekida zaslona. Prednosti proizvoda Udobno pristajanje Pomiče dva monitora u jednom lako kretanje Dvostruka namjena Podržava dva zaslona veličine do 25" Povećajte prostor Podešavanje monitora u kompaktnom rasponu kretanja Više radnog prostora Oslobodite svoju radnu površinu za uredske potrepštine Elegantna izrada Pojednostavljeni izgled poboljšava vaše radno područje Kvalitetan dizajn Izgrađen za godine korištenja prolazeći naše Test kretanja od 10 000 ciklusa Broj dijela (boja): 45-489-026 (polirani aluminij) 45-489-224 (mat crna) 45-489-216 (bijela) Opis: LX stol Dual Direct Arm Uključuje LX Arm, produžetak, stezaljka za stol, dvostruki luk, dva stožera za monitor, stup od 7", hardver za montažu monitora ** Maksimalna vanjska širina zaslona je 25,1" (63,8 cm) kada su zasloni debljine 1,8" (4,8 cm); 24,8" (63 cm) širine kada je monitor debljine 2,6" (6,6 cm). Prilagođava većinu zaslona s veličinom zaslona do 25" kao i neke zaslone s ekranima velikima do 27". Stvarna dopuštena širina zaslona malo će varirati ovisno o debljini zaslona * Kapacitet težine: Maksimalna težina pojedinačnog LCD-a = 2–11 lbs (.9–5 kg) po monitoru. Kapacitet ukupne težine = 4–22 lbs (1,8–9,9 kg) Napomena: Ako se instalira na WorkFit-T ili WorkFit-TL, najveća dopuštena težina pojedinačnog monitora smanjena je na 4,8 lbs (2,2 kg). Potreban je posebno naručeni dodatak za utičnicu (98-017) za pričvršćivanje ‡ 13" (33 cm) okomito podešavanje visine s ukupnom težinom monitora manjom od 17 lbs (7,7 kg). Ako je ukupna težina monitora veća od 17 lbs (7,7 kg) , okomiti raspon pokreta može se smanjiti do 4,5" (11 cm) za ukupni raspon visine od 8,5" (22 cm) † Raspon nagiba: 15° unatrag, 15° naprijed. Svaki monitor se naginje zasebno. Ruka se ispruži do 24,3" (61,7 cm) produženi doseg Standardi za montažu: VESA FDMI MIS–D, 100/75, C (uzorak rupa: 100 x 100 mm & 75 x 75 mm) Mogućnosti montaže: Stezaljka za stol pričvršćuje se na rub površine .4" do 2.4 " (10 do 60 mm) debljine Pojednostavljeno upravljanje kabelima koje usmjerava kabele ispod ruke i unutar produžetka Portretna/pejzažna rotacija s zaključavanjem Ručka za dvostruku izravnu ruku dostupna kao dodatna oprema (98-037-062) Dimenzije isporuke: 32,8" x 13" x 7" (83 x 33 x 18 cm) Težina isporuke 15,5 lbs (6,6 kg)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.