ERGOTRON HX zidna ruka za monitor, bijela - zidna ruka, maks. 49" zaslon, bijela

- 13%

ilustracija

ERGOTRON HX zidna ruka za monitor, bijela - zidna ruka, maks. 49" zaslon, bijela
Br. narudžbe
AG120242
OEM
45-478-216
Proizvođač
Ergotron
Bodovi vjernosti: 16
0 ocjene
Na zalihi: 11 kom, 20.5.2024 kod vas

370,91 €

321,81 €

257,45 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 311,58 €
Na zalihi: 11 kom, 20.5.2024 kod vas

321,81 €

370,91 €

257,45 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

ERGOTRON HX zidna ruka za monitor, bijela - zidna ruka, maks. 49" zaslon, bijela HX zidna ruka za monitor (bijela) HX ruka za monitor savršen je dodatak za dodavanje fleksibilnosti i vrhunske ergonomije vašem monitoru ili TV-u. Elegantan novi dizajn oslobađa prostor i omogućuje pozicioniranje vašeg zaslona za veću produktivnost. Elegantan i aerodinamičan, može se prilagoditi velikim monitorima težine do 42 lbs (19 kg). Mogućnost izvlačenja/uvlačenja i podešavanja visine promiču udobnost korisnika. Prednosti proizvoda Povećava udobnost gledanja: Pomaže smanjite naprezanje očiju, leđa i vrata Patentirana CF™ tehnologija kretanja pruža vrhunsku prilagodbu zaslona jednostavnu za korištenje Značajka upravljanja kabelom usmjerava kabele čvrsto ispod ruke i kroz produžetak, izvan puta Eliminira pomicanje: Zakrenite zaslone za portretno gledanje fotografija i dokumenti Zaustavljanje rotacije na postolju ograničava raspon do 180° i sprječava kontakt monitora sa zidom. Preklopna ruka oslobađa prostor u ograničenim područjima Nadogradite ovu ruku s HX Triple Bow Kitom za stvaranje trostruke ruke monitora. Prolazi Ergotronov test kretanja od 10.000 ciklusa, koji osigurava godine podešavanja visine bez problema. Broj dijela: 45-478-216 (bijeli), 45-478-026 (polirani aluminij) Opis: HX ruka zidnog monitora uključuje: ruku, produžetak, stožer monitora, zidni nosač i nosač monitora hardver Ruka se preklapa preko baze u kompaktni uvučeni položaj; savršeno za uguravanje ispod polica za pohranjivanje namještaja ili ormarića u prostorno ograničenim područjima Portretna/pejzažna rotacija s zaključavanjem Pojednostavljeno upravljanje kabelima koje usmjerava kabele ispod ruke i unutar produžetka * Monitor se može rotirati za 360° na spojnoj točki ruke i produžetka; rotacija je ograničena na 180° na spojnoj točki produžetka i baze ‡ Standardi za montažu: VESA MIS-D, 75/100 (uzorak rupa = 100 x 100 mm & 75 x 75 mm), MIS-E (uzorak rupa = 200 x 100 mm), MIS-F (uzorak rupa = SAMO 200 x 200 mm). Opcijski komplet adaptera za nosače VESA (97-759) može se naručiti zasebno za MIS-F sučelje s uzorkom rupa od 400 x 200 mm, 400 x 300 mm ili 400 x 400 mm Mogućnosti ugradnje: Pričvršćuje se izravno na čvrste okomite površine. Gdje je primjenjivo, primijeniti na drveni klin. Također se pričvršćuje na zidnu ploču ili na zidnu stazu pomoću nosača 97-091 (posebno naručiti) Maksimalna veličina zaslona određena težinom monitora Kapacitet težine: 20–42 lbs (9,1–19,1 kg) Težina proizvoda: 11,7 lb (5,3 kg) † Raspon nagiba: 70° unatrag, 5° naprijed Dimenzije za otpremu: 12" x 19.2" x 7" (30.5 x 48.8 x 17.8 cm) Težina za otpremu: 18.3 lbs (8.3 kg)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.