EOL - Karcher WV 2 Plus N *EU 1.633-212.0 čistač prozora

ilustracija

EOL - Karcher WV 2 Plus N *EU 1.633-212.0 čistač prozora
Br. narudžbe
32123195
OEM
1.633-212.0
Proizvođač
Kärcher
Bodovi vjernosti: 2
1 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Udobno rukovanje, bez tekuće vode zahvaljujući usisavanju i velikoj uštedi vremena - s Kärcherovim originalnim baterijskim usisivačem za prozore (brisač za prozore), prozori će biti blistavo čisti bez tragova u trenu. Inovativnim usisavačem za prozore Kärcher je izazvao malu revoluciju na području pranja prozora. Originalni Kärcher brisač za prozore na baterije čini pranje prozora lakim i štedi puno vremena i truda. Zahvaljujući električnom usisu, dosadna tekuća voda prilikom usisavanja površine postala je prošlost.

Pametna kombinacija raspršivača s nastavkom za brisanje, kao i usisna funkcija usisavača za prozore osigurava maksimalno učinkovito čišćenje i blistavo čiste prozore - bez tragova i naslaga. Osim toga, ovaj praktični i ergonomski Kärcher čistač prozora omogućuje posebno higijensko pranje prozora, jer nema izravnog kontakta s prljavom vodom. Zahvaljujući dodatnoj uskoj usisnoj mlaznici, čak i manja ili teško dostupna mjesta, kao što su letvičasti prozori ili vitrine, mogu se dosegnuti bez napora. Tako možete čistiti bez ograničenja.

Brzo pražnjenje

Spremnik za prljavu vodu može se jednostavno i brzo isprazniti kad god je to potrebno.

Zamjenjiva usisna mlaznica

Ovisno o veličini površine koja se čisti, mogu se koristiti i mala i velika usisna mlaznica.

LED indikator u vidnom polju

Jednostavna kontrola statusa napunjenosti baterije: LED svjetlo, koje je integrirano u prekidač, na vrijeme javlja kada treba napuniti čistač prozora.

Lagano i tiho

Mala težina i niska buka čine čišćenje prozora još ugodnijim.

Original je original

Izvorna Kärcher kvaliteta od izumitelja usisavača za prozore.

3x brže

Čišćenje je do 3 puta brže s novim akustičnim čistačem nego s konvencionalnim metodama.

Rezultat čišćenja bez kapljica i mrlja

Zahvaljujući električnom usisavanju, dosadno kapanje je stvar prošlosti jednom zauvijek. Za blistavo čiste prozore.

Apsolutno higijenski

Brzo i jednostavno pražnjenje spremnika bez kontakta s prljavom vodom.

Raznolikost korištenja

Usisavač za prozore može se koristiti na svim glatkim površinama, kao što su pločice, ogledala ili tuš kabine.


Tehničke specifikacije
Volumen spremnika otpadne vode (ml): 100
Vrijeme punjenja baterije: 120
Trajanje baterije: 25
Učinak čišćenja za jedno punjenje baterije: cca 75 m2 = 25 prozora
Vrsta struje (V/Hz): 100 / 240 / 50 / 60
Težina uklj. baterija (kg): 0,6
Dimenzije (D x Š x V) (mm): 120 x 280 x 320
Oprema:

Litij-ionska baterija, punjač baterija

Standardna boca s raspršivačem s poklopcem od mikrovlakana

Koncentrat za čišćenje stakla, 1 x 20 ml

Zamjenjivost usisne mlaznice

Parametri

Vrsta robe
Proizvođač

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.