EOL - GARNI 2055 Arcus - Wi-Fi vremenska stanica

ilustracija

EOL - GARNI 2055 Arcus - Wi-Fi vremenska stanica
EOL - GARNI 2055 Arcus - Wi-Fi vremenska stanica
EOL - GARNI 2055 Arcus - Wi-Fi vremenska stanica
EOL - GARNI 2055 Arcus - Wi-Fi vremenska stanica
EOL - GARNI 2055 Arcus - Wi-Fi vremenska stanica
Br. narudžbe
3485101
OEM
GARNI 2055 Arcus
Proizvođač
Garni technology
Bodovi vjernosti: 19
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

GARNI 2055 Arcus - Wi-Fi vremenska stanica

Profesionalni uređaj za precizno praćenje vremena

GARNI 2055 Arcus Wi-Fi vremenska stanica opremljena je 7-u-1 senzorom s ventilatorom. Ovaj senzor omogućuje mjerenje unutarnje i vanjske temperature, vlažnosti, brzine i smjera vjetra, količine padalina, barometarskog tlaka, UV indeksa i intenziteta sunčevog zračenja. Senzor radi na frekvenciji od 868 MHz.

Zaslon i njegove funkcije

Stanica ima VA zaslon u boji s inverznim pozadinskim osvjetljenjem. Prikazuje vremensku prognozu, vrijeme i datum, vrijednost vanjske točke rosišta, temperaturni indeks i osjećaj temperature, hladnoću vjetra, sunčevo zračenje, UV indeks, vrijeme izloženosti riziku te vrijeme izlaska i zalaska sunca.

Snimanje i analiza podataka

Glavna jedinica pohranjuje minimalna i maksimalna očitanja s vremenskom oznakom i očitanja posljednja 24 sata. Mogu se postaviti različiti alarmi. Vrijeme i datum automatski se podešavaju s interneta. Jedinica je opremljena brzim procesorima koji analiziraju izmjerene vrijednosti i učitavaju ih na odabrani server.

Vrijeme, datum, alarm

Vrijeme i datum se podešavaju s interneta ili se mogu postaviti ručno. Moguće je prikazati vrijeme u 12-satnom ili 24-satnom formatu. Datum se prikazuje s nazivom dana (EN, DE, FR, ES, IT, NL, RU). Vremenska zona je podesiva (-12 do +13 sati). Budilica ima funkciju odgode nakon 5 minuta i predalarm (aktivira alarm 30 minuta ranije ako je vanjska temperatura niža od -3°C).

Meteorološke veličine

Stanica mjeri unutarnju temperaturu i vlažnost, vanjsku temperaturu i vlažnost, brzinu i smjer vjetra, količinu oborina, UV zračenje i intenzitet sunčevog zračenja. Prikazuje temperaturu u °C ili °F. Mjeri prosječnu brzinu vjetra u zadnjih 12 sekundi i maksimalnu brzinu vjetra tijekom posljednjeg mjerenja. Prikazuje trenutni smjer vjetra u stupnjevima ili skraćeni smjer. Mjeri padaline u proteklom satu, dnevnu, tjednu, mjesečnu i ukupnu količinu oborina. Prikazuje barometarski tlak, UV indeks i rizično vrijeme izlaganja suncu.

Sjećanja i alarmi

Stanica ima memoriju za maksimalne i minimalne vrijednosti: unutarnju i vanjsku temperaturu i vlažnost, osjećaj temperature, Wind Chill, točku rosišta, temperaturni indeks, relativni i apsolutni barometarski tlak. Također ima memoriju za maksimalne vrijednosti: prosječnu vrijednost brzine i udara vjetra, UV indeks, intenzitet sunčevog zračenja i trenutni intenzitet oborina. Moguće je postaviti alarme za gornje i donje granice unutarnje i vanjske temperature i vlažnosti, temperaturu osjećaja, točku rosišta, temperaturni indeks, UV indeks, intenzitet sunčevog zračenja, hladnoću vjetra i barometarski tlak.

Prijenos podataka

Stanica omogućuje internetsku vezu putem Wi-Fi mreže te prijenos izmjerenih podataka na server web servisa Weather Underground i WeatherCloud. Također je moguć prijenos podataka na vlastiti poslužitelj korisnika ili na poslužitelj pocasi-meteo.cz. Za pregled izmjerenih vrijednosti možete koristiti službenu aplikaciju GARNI technology koja je dostupna na Google Play (za Android).

Sadržaj paketa

  • 1 x glavna jedinica
  • 1 x 7-u-1 integrirani bežični senzor
  • 1 x bežični 7-kanalni senzor za mjerenje temperature i rel. vlažnosti GARNI 055H
  • pribor za montažu: 2 x U-vijka, 4 x stezaljke, 4 x ravne podloške, 4 x matice, 1 x šipka od nehrđajućeg čelika duljine 30 cm promjera 4 cm
  • 1 x mrežni adapter
  • upute CZ, SK, EN, DE, PL, HU, IT

Parametri

Vrsta robe
Napajanje
Funkcije meteoroloških stanica i termometara

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.