EOL - Ezviz Babysitter BM1 (roza)
165,65 €
108,55 €
86,84 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Ezviz Babysitter BM1 (roza)
Model: CS-BM1-R100-2D2WF-Ra
Opis
Babysitter iz EZVIZ-a Vaš je pouzdan pomagač u brizi za dijete. Zahvaljujući njemu svoje dijete uvijek imate na vidiku, gdje god se nalazili. Informirajte se o važnim trenucima dana i noći.
Oblikovati
Babysitter je rigorozno testiran i modificiran kako bi bio najbolji što može biti. Detalji su fino podešeni imajući na umu sigurnost i udobnost djeteta.
Spavati
Baby monitor je dizajniran da zaštiti djetetove tihe sate sna. Infracrveno osvjetljenje omogućuje praćenje djeteta i noću bez smetnji.
Izdržljivost
Iako je baby monitor jedan od najmanjih na tržištu, može podnijeti cjelonoćni promet. Zahvaljujući optimiziranom vremenu odziva, pravodobno vas obavještava o aktivnostima djeteta.
Komunikacija
Ako ne možete brzo doći do bebe, pomoći će vam dadilja. Kada detektira plač, može automatski pustiti umirujuću glazbu ili možete razgovarati s bebom putem kamere.
Interakcija
Putem aplikacije EZVIZ dijete možete pratiti u Full HD 1080p kvaliteti. Možete započeti prijenos uživo jednostavnim izgovorom "Hey Google" ili "Alexa".
Sjećanja
Babysitter bilježi djetetove nezaboravne trenutke i uspomene i čuva ih na sigurnom. Prve riječi, prvi koraci, svaki veliki osmijeh - ništa vam neće nedostajati.
Tehnički podaci
Senzor slike: 1/2,8” 2Mpx CMOS senzor s progresivnim skeniranjem
Minimalna osvijetljenost: 0,1 lux
Objektiv: 4 mm na F1.6, kut gledanja: 100° (dijagonalno), 85° (vodoravno), 46° (okomito)
Dan i noć: Infracrveni filter s automatskim prebacivanjem
DNR: 3D DNR
Noćni vid: Do 5 m
Maks. rezolucija: 1920 x 1080
Brzina sličica u sekundi: 15 fps; automatska prilagodba tijekom mrežnog prijenosa
Video kompresija: H.265 / H.264
Video bit rate: Full HD, HD, Standard; adaptivna brzina prijenosa.
Audio bit rate: Automatsko podešavanje
Maks. brzina prijenosa: 1 Mbps
Detekcija: Detekcija plača, izlazak iz krevetića (odlazak djeteta), detekcija djetetove aktivnosti (detekcija pametne osobe)
Pametni alarm: Podržava
Dvosmjerni poziv: Podržava
Automatska reprodukcija glazbe: Podržava
Wi-Fi standard: IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n
Frekvencijski pojas: 2,4-2,4835 GHz
Širina kanala: Podržava 20 MHz
Sigurnost: 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK
Brzina prijenosa: 11b: 11 Mbps, 11g: 54 Mbps, 11n: 150 Mbps
Uparivanje Wi-Fi mreže Uparivanje s AP
Protokol: EZVIZ Cloud vlastiti protokol
Protokol sučelja: vlastiti protokol EZVIZ Cloud-a
Minimalni mrežni zahtjevi: 2 Mbps
Lokalna pohrana: podrška za microSD karticu (do 256 GB)
Pohrana u oblaku: podrška za pohranu EZVIZ CloudPlay (potrebna pretplata)
Radni uvjeti: -10 do 45 °C, vlažnost 95% ili manje (bez kondenzacije)
Napajanje: 5 V DC / 2 A (adapter se može kupiti zasebno)
Kapacitet baterije: 2000 mAh
Dimenzije: Zec verzija (roza): 249 x 50 x 67 mm
Neto težina: Rabbit verzija (roza): 118g
Dimenzije pakiranja: 225 x 127 x 65 mm
Sadržaj paketa
- Kamera BM1
- Držač
- USB kabl
- Kratki vodič
- Vodič za brzu instalaciju
- Legalna informacija
Certifikati
CE/FCC/UL/WEEE/RoHS/REACH/UKCA
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.