Energy Sistem Lol&Roll Pop Kids Headphones Pink, dizajnirane posebno za djecu, ograničavanjem razine zvuka, Music Share

ilustracija

Energy Sistem Lol&Roll Pop Kids Headphones Pink, dizajnirane posebno za djecu, ograničavanjem razine zvuka, Music Share
Br. narudžbe
AG113461
OEM
451876
Proizvođač
Energy Sistem
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Zabava počinje! Slušalice dizajnirane posebno za djecu s maksimalnom granicom razine zvuka od 85 dB. Zahvaljujući funkciji Music Share, slušalice se mogu spojiti zajedno kako bi zajedno slušali glazbu ili gledali multimedijski sadržaj iz jednog izvora. Paket uključuje odvojivi kabel s mikrofonom, naljepnice i kolekcionarsku igračku. Opis i specifikacije PLESITE KAO DIVLJI - UZ OGRANIČENJE BUKE Naša djeca ne samo da staju, samo uvijek imaju energiju koju daju. Ali nove dječje slušalice Lol&Roll Pop ograničavaju maksimalan izlaz zvuka! Kako ne bi oštetili osjetljive dječje uši, ograničenje glasnoće postavljeno je na 85 dB. Osim toga, slušalice su izrađene od pažljivo odabranih materijala koji su sigurni za djecu. ZABAVA MORA BITI Zahvaljujući funkciji Music Share, dvije slušalice mogu se spojiti pomoću utičnica. Djeca tako mogu zajedno slušati glazbu ili gledati multimedijske sadržaje bez ometanja okoline. ... ALI NIJE SAMO ZABAVA Djeca također mogu koristiti slušalice s mikrofonom ugrađenim u kabel za učenje na daljinu i međusobnu online komunikaciju. Jednostavno rečeno, slušalice su svestran alat. SUHI KABEL Zahvaljujući jack konektorima, kabel slušalica se može isključiti tijekom čišćenja i nema rizika da će ga djeca zgnječiti i oštetiti. Iako, znamo djecu... :) KLJUČNE ZNAČAJKE Djeca mogu zajedno slušati glazbu ili gledati video zapise zahvaljujući funkciji Music Share - samo spojite dvije slušalice s priključnim kabelom. Namijenjeno djeci od 3 godine: Izrađeno od sigurnih materijala i s ograničenjem buke od 85 dB za zaštitu sluha. Odvojivi audio kabel za jednostavno spremanje. Mikrofon ugrađen u kabel za online komunikaciju ili učenje na daljinu. Jednostavan za nošenje: kompaktan dizajn i kopča za kabel na čičak. Set naljepnica za uljepšavanje dječje sobe :) Kolekcionarski kartonski lik u seriji. TEHNIČKE SPECIFIKACIJE: DIZAJN SLUŠALICA Zatvoreni ZVUČNICI Frekvencijski raspon: 20Hz ~ 20KHz SPL: 85 ± 3dB * Tip: Dinamički neodimijski magneti Dizajn na uhu (supraauralni) Impedancija: 32 Ohma *Maksimalna razina buke ograničena na 85 dB za zaštitu sluha MIKROFON Osjetljivost: - 42 db ± 3 db POVEZIVANJE 2x audio priključak 3,5 mm KABEL Dužina: 120 cm Konektor: 3,5 mm priključak DODATNE ZNAČAJKE Podesivi glavni most Drugi 3,5 mm priključak za spajanje dviju slušalica za dijeljenje glazbe s prijateljima

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.