Emos P5763R - prijemnik i produživač signala (repetitor) zvona P5760 i P5763, 3xAA, 120m

MARATON
- 3%
POPUSTA

ilustracija

Emos P5763R - prijemnik i produživač signala (repetitor) zvona P5760 i P5763, 3xAA, 120m
Br. narudžbe
AG822373
OEM
3402063000
Proizvođač
Emos
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Na zalihi: 2 kom, u utorak kod vas

13,60 €

13,16 €

10,53 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 12,95 €
Na zalihi: 2 kom, u utorak kod vas

13,16 €

13,60 €

10,53 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Poput zvona P5760 i P5763, bežični prijamnik P5763R ima integrirani repetitor signala. Možete spojiti neograničen broj ovih prijemnika na jedan set (gumb + zvono), stvarajući zvono beskonačnog dometa. Svakim pritiskom vanjske tipke pokrenut će se uzorak meksičkog vala koji će sukcesivno zvoniti neograničen broj zvona s aktiviranim prosljeđivanjem signala, tako da će udaljenost između tipke i zadnje slušalice biti neograničena. Ovo češko zvono na svaki centimetar jasno potvrđuje da "zlatne češke ruke" nisu samo prazna fraza i da superheroji nisu samo u Americi. Dolazi u liku običnog građanina da svojim nadnaravnim sposobnostima uvede red na vašu adresu. Napajaju ga 3 AA baterije. Stalno upaljena crvena LED dioda upozorit će vas na prazne baterije. Zvono na vratima automatski se uparuje s tipkom u roku od jedne minute od spajanja zahvaljujući funkciji "samoučenja". Svaki od ovih skupova generira vlastiti kod za uparivanje i odmah ga pohranjuje u svoju memoriju, pa čak i ako vaš susjed dobije isti model zvona iz zavisti, ono neće smetati vašemu ni na koji način. Srećom, P5763 ima dugoročnu memoriju, a ne samo kratkoročnu, pa ne morate raditi nove postavke nakon nestanka struje – pamti koje šifre već zna i sam se vraća na posao. Možete spojiti bilo koji broj zasebnih zvona s funkcijom "repeater" (P5760, P5763 ili P5763R) u seriju na jednu tipku. Ovako stvarate bežično zvono za vrata sa stvarno velikim dometom koje posjetitelje neće dugo čekati. Bez njega ne mogu vlasnici obiteljske kuće na više katova, koji, primjerice, nemaju šanse iz spavaće sobe čuti zvono u hodniku. U tom slučaju nema ništa jednostavnije nego postaviti po jedan prijemnik (zvono) u hodniku svakog kata. Tako nikada nećete propustiti dostavljača s paketom ili susjeda s pozivom na "jednu rosu". Najvažniji parametri Domet tipke 120 m Napajanje glavne jedinice 3x 1,5 V AA (nije uključeno u pakiranje) Način prijenosa bežično zvono vodootporna tipka da Ostali parametri mogućnost dodavanja još jedne tipke da, maksimalno 8 broj melodija 16 optička signalizacija na tipka da boja srebrna optička signalizacija na zvonu da, posebna funkcija funkcije repetitora - omogućuje vam da proširite domet tipke za nekoliko stotina metara više. način uparivanja automatsko uparivanje – samoučeća dodatna (rezervna) tipka P5760T tipka napajanje 1× 3 V CR2032 (uključeno u paket) broj prijemnika u paketu 1 kom maksimalna glasnoća zvona 85 dB kontrola glasnoće da, 5 razina broj tipki u pakiranju nije u pakiranju prenosiva frekvencija 433 MHz prodajno pakiranje 1 kom., blister

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.