ELO monitor osjetljiv na dodir 1715L 17 "AT (otporni) Single-touch USB / RS232 okvir VGA sivi

- 18%

ilustracija

ELO monitor osjetljiv na dodir 1715L 17 "AT (otporni) Single-touch USB / RS232 okvir VGA sivi
Br. narudžbe
3298400
OEM
E603162
Proizvođač
Elo Touch
Bodovi vjernosti: 44
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

ELO 1715L AccuTouch monitor osjetljiv na dodir

Desktop 17" verzija rješenja osjetljivog na dodir koristi se uglavnom u uredskim aplikacijama, ali se može uspješno instalirati i u proizvodnim linijama ili ljekarnama, prehrambenoj industriji itd...

Specifikacije monitora:

Crna boja
Vrsta zaslona Aktivna matrica TFT LCD
Veličina ekrana 17" dijagonalno
Omjer slike 5:4
Dimenzije Širina: 391mm; Visina (uključujući bazu): 366 mm; Dubina (uključujući bazu): 203 mm
Optimalna rezolucija 1280x1024
Boje 16,2 mil.
Svjetlina (LCD panel) 230 cd / m2
Svjetlina s točkom. ploča 258 cd / m2
Vrijeme odziva 25ms
Omjer kontrasta 450:1
Kut gledanja 140 ° / 120 °
RGB analogni video ulazni format
Video ulaz Mini D-sub 15-pinski VGA
Dodirnite USB ulaz, serijski
Frekvencija Horizontalno: 31,5 - 80 kHz, Vertikalno: 56,3 - 75 Hz
Snaga 50 W
Napajanje interno napajanje + 12VDC ± 5%
Ulazni napon 100 - 240 VAC, 50/60 Hz
Radna temperatura: 0°C do 40°C, Skladištenje: -20°C do 60°C
Radna vlažnost: 20% - 80%, skladištenje: 10% - 90%
Stvarna težina: 6,9 kg, Dostava: 9,6 kg
3 godine jamstva
Mogućnosti ugradnje Odvojivi stalak, 100 mm VESA zidni nosač

Koristite za kontrolu: prst trbuh, rukavice, plastična kartica, plastična olovka, nokat

prednosti:
„Elo kvaliteta po niskoj cijeni
„Izrađeno na dodir s podnožja: vrlo stabilna nagibna baza; upravljačka ploča sa strane (protiv neželjenih promjena postavki), nije vidljiva s položaja kupca i stoga ne stvara uznemirujući dojam
„Prostor - štedljiv, fleksibilan i pouzdan
„Najmodernija APR tehnologija
„Tvornički zatvoreno od prašine i prljavštine, tekućina
„Radi kao desktop monitor ili se može montirati na zid, VESA standard
"Proširenja i certifikati širom svijeta
„Garancija od 3 godine


Koristiti:
„Sustavi blagajne
„Sustavi samouslužnog naručivanja
„Sustavi lojalnosti
"Servisni sustavi koji koriste zaslon osjetljiv na dodir
„Samouslužni informacijski sustavi
„Interaktivni sustavi oglašavanja i izložbe
„Prijava i odjava kupaca

Parametri

Vrsta robe
Sučelje
Rezolucija zaslona
Dijagonala prikaza
Dodirni sloj
Vrsta dodirnog sloja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.