Electrolux PA91-604DG Pročišćivač zraka

- 2%

ilustracija

Electrolux PA91-604DG Pročišćivač zraka
Br. narudžbe
32101625
OEM
7332543707492
Proizvođač
Electrolux
Bodovi vjernosti: 29
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Electrolux PURE PA91-604DG Pure A9
Electrolux pročišćivač zraka diskretan je, minimalistički i savršeno upotpunjuje interijer vaše kuće. Opskrbit će vaš dom čistim i zdravim zrakom kako biste se osjećali svježe. PureSense tehnologija mjeri kvalitetu zraka i prilagođava čišćenje prema potrebi. Automatski prati kvalitetu zraka pomoću Smart tehnologije i aplikacije Pure A9. Kvaliteta uređaja certificirana je od strane Europskog centra za istraživanje alergija ECARF i prikladan je za alergičare. Tretirajte svoj dom čisto bez virusa i bakterija. Antibakterijske tvari i filter neutraliziraju 99,9% bakterija i sprječavaju njihovo daljnje razmnožavanje. Osim na viruse i bakterije, pročišćivač zraka reagira i na uobičajene plinove i mirise, koji nastaju, primjerice, tijekom kuhanja.

Za prostorije veličine 52-129 m2 preporuča se pročišćivač zraka kapaciteta do 620 m3 / h. Lako ćete njime upravljati pomoću elektroničkog zaslona ili daljinskog upravljača. Ne nedostaje noćni način rada koji omogućuje tihi rad tijekom spavanja. Postavljanjem pročišćivača zraka u spavaću sobu osigurat ćete čist zrak, važan za kvalitetan san. Buka se kreće od 17 dB. Pri maksimalnom radu razina buke je 49 dB, što predstavlja buku približno normalnog poziva.

Dopire do svih kutova
Uz AirSurround tehnologiju, ne ostavlja kut. Stvara glatku spiralnu struju zraka koja dopire do svih kutova. Cirkulacija zraka je tako tri puta brža od prethodnih generacija.

Odgovara potrebama vašeg doma
Uz jedinstvenu funkciju PureSense, pročišćivač zraka može stalno pratiti kvalitetu zraka i prilagođavati intenzitet samog čišćenja prema trenutnom stanju. U Smart načinu rada, uređaj odabire brzinu ventilatora prema izmjerenoj razini kvalitete zraka. Svjetlosna indikacija u boji prikazuje stanje zraka u šest razina s različitim bojama. Po potrebi se može odabrati i ručni način rada.

Gledajte klimu s bilo kojeg mjesta
Bilo da ste u pokretu ili na poslu, Pure A9 i integrirani Wi-Fi omogućuju vam praćenje kvalitete zraka u vašem domu, kontrolu prometa tijekom određenog vremenskog razdoblja ili promjenu postavki. Ova je aplikacija prikladna za iOS i Android.

5 faza filtracije
Pročišćivač zraka vrši filtraciju u nekoliko faza za savršeno čist zrak bez prašine, životinjske dlake, alergena ili peludi. Mehanički filter produljuje vijek trajanja filtera, hvata veće čestice zraka i prašinu iz zraka. Antibakterijski sloj zauzvrat sprječava rast mikroorganizama. EPA filter 12 uklanja male nečistoće iz zraka veličine samo 0,3 mikrona, hvatajući finu prašinu, pelud i druge alergene. Ugljični filtar hvata neugodan miris i također smanjuje rast plijesni i bakterija. Ionizator, zauzvrat, uklanja onečišćenja u zraku koristeći pozitivne i negativne ione. Svaki filtar za čišćenje opremljen je jedinstvenom pametnom naljepnicom koja bilježi njegovu upotrebu i prepoznaje preostali vijek trajanja filtra.

Izlaz zraka 620 m3 / h
Očišćeni prostor 129 m2
Maksimalna buka 49 dB
Potrošnja 41 W
Indikator statusa filtera Da
Filter Ugljeni filter, Antibakterijska zaštita
Značajke Zaslon, Noćni način rada, Senzor kvalitete zraka, Wi-Fi, Ionizacija zraka Širina proizvoda 31,5 cm
Visina proizvoda 72,5 cm
Dubina proizvoda 31,5 cm
Težina proizvoda 8,9 kg

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.