Electrolux EL61H4SW usisavač bez vrećice

- 2%

ilustracija

Electrolux EL61H4SW usisavač bez vrećice
Br. narudžbe
32103792
OEM
900258547
Proizvođač
Electrolux
Bodovi vjernosti: 10
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Jaka izvedba. Dizajniran za vašu udobnost.
Zahvaljujući najsuvremenijoj ciklonskoj tehnologiji i ergonomskom dizajnu, naš Hygienic 600 usisavač bez vrećice kombinira visokoučinkovito čišćenje s jednostavnim i brzim pražnjenjem spremnika za prašinu. Opremljen je filterom Allergy Plus koji se može prati za hvatanje sitnih čestica.

2-stupanjska metoda čišćenja posude za prašinu
Kompaktan dizajn s 2-stupanjskim čišćenjem spremnika za prašinu osigurava higijensko i jednostavno uklanjanje prljavštine.


Beskompromisna učinkovitost čišćenja * dugo vremena
Cyclone tehnologija osigurava beskompromisnu učinkovitost tijekom cijelog čišćenja, čak i nakon punjenja posude za prašinu. * Pri maksimalnom kapacitetu zadržava do 99% normalnog kapaciteta čišćenja nakon punjenja spremnika za prašinu (prema standardu izvedbe IEC 62885-2, izdanje 1.0; stavci 5.1, 5.7 i 5.9).

6-stupanjska filtracija zraka
Šestostupanjski sustav filtracije hvata do 99,99% mikročestica prašine većih od 1 mikrometra za savršeno čisto kućno okruženje. * Temeljeno na internim ispitivanjima u skladu s europskom normom EN60312-1-2017 za čestice veće od 1 mikrometra.


Kompaktan dizajn za jednostavno skladištenje
Naš kompaktni dizajn s mogućnošću spremanja usisavača u okomitom ili vodoravnom položaju olakšava pohranu i tako zauzima manje prostora.

Jednostavan rad
Gumirani XL kotači za bolje manevriranje i rukovanje; osim toga, štiti podnu površinu i namještaj.

Tehnički podaci

Usisavač bez vrećice
Integrirani nosači za parkiranje
Regulacija snage
Mekani kotači
Dvodijelna cijev
Tehničke specifikacije
Dizajn: DesignColor: Shell White Boja: BijelaTube: Teleskopska- Nehrđajući čelik- Interlocking_32mmMlaznica: DustMagnet Silent™ Tehnologija: BaglessTurbo četka za tepih: Turbo mlaznica KCcpribor: mlaznica za namještaj, Duga fleksibilna mlaznica za pukotine Namotavanje kabela: YesCable9 filter lm (EngE) 3D višeslojni filter za finu prašinu Vrsta filtra: Perivi filter za alergiju Plus H13Max. vakuum (kPa): 18Maksimalni protok zraka: 29
Emisija prašine (mg / m3): 99,95 Radijus djelovanja (m): 12Buka dB (A): 74Energija: Opskrba energijom Težina (kg): 5,4Nom. potrošnja energije (W): 550Max. potrošnja energije (W): 700 Dimenzije i montaža: DimenzijeVisina (mm): 304Širina (mm): 283Dubina (mm): 422Neto težina (kg): 7,75

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.