Ecovacs Winbot X, bežični robot za pranje prozora, pametna ruta čišćenja, sigurnosni sustav užeta
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Čišćenje bez napora i dugoročni rezultati
Jeste li umorni od pranja prozora? Muči li vas trud i vrijeme koje mu morate posvetiti? Dopustite nam da vam predstavimo robota WINBOT X. WINBOT X osigurava da su vaši prozori uvijek čisti - bez potrebe da pomaknete prst! Znamo koliko može biti neugodno ručno pranje prozora, pogotovo ako im je teško pristupiti. Međutim, inovativni WINBOT X robot sada olakšava pranje prozora - u zatvorenom prostoru, na otvorenom i na teško dostupnim mjestima bez potrebe za izvođenjem akrobatskih vratolomija.
Bežični robot s većom fleksibilnošću
Robot za pranje prozora WINBOT X je bežični, tako da ga možete koristiti praktički bilo gdje bez potrebe da se nosite s dosadnim strujnim kabelima. Nakon što pričvrstite sigurnosnu kopču kako biste bili sigurni da je WINBOT X pravilno pričvršćen, vaš mali praktični pomoćnik automatski će se baciti na posao.
Pametna ruta čišćenja - automatski odabire najpametniji put čišćenja
Nakon postavljanja na prozor, WINBOT X automatski odabire najučinkovitiji put čišćenja. Njegova integrirana navigacijska tehnologija pomaže robotu WINBOT X da se kreće oko prozora bilo vodoravno ili okomito.
Sofisticirani sustav čišćenja za postizanje idealnih rezultata
Zahvaljujući opsežnom procesu čišćenja, WINBOT X može točno i brzo oprati prozore. Ovisno o vašim potrebama, robota WINBOT X možete postaviti na automatsko ili dubinsko čišćenje. Način dubinskog čišćenja osigurava još bolje rezultate jer robot više puta pere određeno područje.
Sofisticirani sustav čišćenja osigurava čiste prozore dulje vrijeme
WINBOT X briše i briše u svim smjerovima koristeći sofisticirani sustav čišćenja. To vam omogućuje da u potpunosti iskoristite otopinu za čišćenje kako bi prozori bili dulje čisti.
Način dubinskog čišćenja za uklanjanje teške prljavštine
U načinu dubinskog čišćenja, WINBOT X robot dvaput prolazi kroz oba smjera formule kako bi savršeno oprao čak i najprljavija prozorska stakla.
Jedinstven i posebno siguran sustav hvatanja užeta
Usisni element s priključkom za uže osigurava sigurnost WINBOT X robota pri čišćenju u zatvorenom i na otvorenom. Putem 2.4GHz veze s glavnim robotom, sustav neprestano prati sigurnosni status. Ako tlak u usisnom elementu padne ispod 3,5 Kpa, što je tlak potreban da se zadrži na staklu, robot će aktivirati alarm. Ako robotu prijeti opasnost od pada, uže ga povlači natrag na sebe, tako da je robot aktivno zaštićen.
Dugo vrijeme rada i energetska izdržljivost
Kada je WINBOT X robot potpuno napunjen, može raditi i čistiti 50 minuta. Ako je baterija prazna, vratit će se na početnu točku i zvuk će trajati 30 minuta.
Tehničke specifikacije
- Sustav pametnog pogona BR
- Četverostupanjski sustav čišćenja DA
- Identifikacija stakla bez okvira DA
- Memorira put čišćenja DA
- Zaštita od isključenja DA
- Automatski se vraća na početnu točku DA
- Alarm DA
- Opcije puta za čišćenje AUTO NZ
- Raspon primjene uokvireni prozori bez okvira, staklo u boji staklo, matirano staklo, filmsko staklo
- Težina stroja (kg) 1,8
- Buka (db) 74
- Prelazak otvora spojnog stakla Maks. širina 4 mm Maksimalna dubina 8 mm
- Veličina krpe (mm) 245 * 245
- Minimalna veličina prozora (cm) 50 * 50
- Maksimalna visina čišćenja (m) 2,5 (sa sigurnosnog stalka)
- Radno vrijeme (min) 50
- Sigurnosno uže (m) 2.5
- Otopina za čišćenje (ml) 230
- Sadržaj paketa: 1x WINBOT X čistač prozora, 1x daljinski upravljač s baterijama, 1x adapter za napajanje, 1x sigurnosni jastučić, 1x produžni kabel, 1x Tether, 4x jastučići za čišćenje, 1x otopina za čišćenje, 1x upute za uporabu
- Više informacija: https://www.ecovacs.com/hr/winbot-window-cleaning-robot/WINBOT-X/
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.