DOMO DO343DH Kompresorski odvlaživač zraka 20l/dan

- 8%

ilustracija

DOMO DO343DH Kompresorski odvlaživač zraka 20l/dan
Br. narudžbe
32102371
OEM
DO343DH
Proizvođač
Domo
Bodovi vjernosti: 12
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Ova kompaktna sušilica zraka bit će od velike pomoći pri sušenju vlažnih prostorija, sušenju odjeće, borbi protiv plijesni, u grijanim podrumima i drugim sličnim prostorijama s povećanom vlagom. Čak i pri vlažnosti od oko 60% dolazi do pojačanog razmnožavanja gljivica i grinja. Optimalna razina vlažnosti stoga se može smatrati granicom od 50%, pri kojoj ćete i dalje moći dobro disati i ujedno eliminirati neke štetne mikroorganizme. No, DOMO automatski odvlaživač zraka uspijeva smanjiti vlagu na granicu od 35-40%, što je već neugodno za plijesan (ali nije optimalno za disanje). Stoga upotrijebite odvlaživač zraka prema svojim potrebama i postavite željenu vlažnost na LCD panelu koji je jednostavan za korištenje. Osim toga, prašina iz zraka se čisti tijekom rada uređaja zahvaljujući ugrađenom perivom filteru.

Funkcije uređaja:
ODVLAŽIVANJE: Program održavanja vlažnosti za ručno podešene postotke vlažnosti u rasponu od 35-80%.
SUŠENJE RUŠA: Program idealan za sušenje rublja. Pokreće ventilator najvećom brzinom. Idealno za sušenje rublja mlazom toplog suhog zraka iz ventilatora i istovremeno odvlaživanje usisnog zraka.
KONTINUIRANO ODVLAŽIVANJE: Program postavlja uređaj na način rada u kojem se odvlaživanje odvija maksimalnom snagom dok se spremnik ne napuni.
PAMETNO ODVLAŽIVANJE: U ovom načinu rada odvlaživač radi potpuno automatski i održava raspon vlažnosti na ugodnim vrijednostima za boravak u prostoriji: 45-55%.
Parametri uređaja:
Vrsta uređaja: odvlaživač zraka
Veličina sobe: do 75 m2
Kapacitet odvlaživanja: 20 l / dan
Digitalna postavka vlažnosti: 35-80%
Spremnik za vodu koji se može ukloniti: 2,5 l
Buka uređaja: 39 dB
Protok zraka: 111-156 m3
Raspon temperature za optimalan rad uređaja: 5-35 oC
LED zaslon s indikatorom trenutne vlažnosti
Potpuno automatski rad
Automatsko uključivanje/isključivanje prema zadanoj vlažnosti (u stanju pripravnosti stalno prati vlažnost u prostoriji)
Automatsko isključivanje i signalizacija kada je spremnik kondenzata pun
Funkcija automatskog ponovnog pokretanja nakon nestanka struje
Mogućnost postavljanja automatskog tajmera za uključivanje ili isključivanje do 24 sata
Podesiva brzina puhanja ventilatora u 3 koraka
Mogućnost spajanja crijeva za stalni odvod kondenzata (nije uključeno)
Perivi filter za prašinu
Integrirane ručke za jednostavno nošenje
4 kotačića za vrlo lako kretanje po prostoriji
Dužina kabela za napajanje: 157 cm
Mjerenje potrošnje uređaja:
Potrošnja energije: 440 W startno / 235 W radna maks.

Stvarna potrošnja uređaja je do oko 235 W kada kompresor radi i 35 W kada je ventilator zatvoren. Odvlaživač zraka neprekidno uključuje i isključuje kompresor kako bi otopio led. Potrošnja stoga može varirati ovisno o vlažnosti i potrebi uključivanja kompresora. Oznaka potrošnje energije uređaja 440 W znači samo maksimalnu vrijednost koju uređaj može podnijeti i na taj način omogućuje nesmetan i nesmetano pokretanje uređaja s dovoljnom rezervom.

Dimenzije i pakiranje:
Dimenzije uređaja (šxdxv): 34 x 25,5 x 49,5 cm
Težina uređaja: 13,8 kg

Dimenzije pakiranja (šxdxv): 37,5 x 29,5 x 52,5 cm
Težina paketa: 15 kg

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.