Dječje role Cariboo Step One, ljubičasto-mint, 30-33
77,25 € (582,04 kn)
64,99 € (489,67 kn)
51,99 € (391,72 kn) bez PDV-a
Opis i parametri
Dječje koturaljke Cariboo Step One savršeno su rješenje za najmlađe korisnike. Dodatni bočni kotači pomažu u održavanju ravnoteže, a pritom ne smetaju učenju klizanja!
PRAKTIČNO PRILAGOĐAVANJE
Cariboo Step One klizaljke namijenjene su najmanjim korisnicima. Imaju lako podesivu veličinu, zahvaljujući kojoj možete prilagoditi pravu duljinu potplata cipela. Samo pritisnite gumb PUSH i zatim prilagodite veličinu djetetovom stopalu. Svi roditelji znaju koliko djeca brzo rastu, a ovo rješenje vam omogućuje da imate jednu klizaljku više od jedne sezone. Dječje klizaljke Cariboo imaju dodatne bočne kotače koji djetetu pomažu u održavanju ravnoteže, ali ga istovremeno ne sprječavaju u učenju. Kotači imaju sigurnosnu značajku, pa eliminiraju mogućnost pada dok dijete uči održavati ravnotežu. Kada vaše dijete nauči osnove, po potrebi možete skinuti kotače i dijete će uživati u vožnji na klasičnim koturaljkama!
PRAKTIČNOST I UDOBNOST
Odabir prvih klizaljki za dijete iznimno je važan. Praktičnost i udobnost tijekom vožnje utječu na to hoće li dijete biti obeshrabreno od vožnje. Cariboo dječje klizaljke za učenje imaju laganu, ali izdržljivu školjku koja osigurava pravilnu stabilizaciju stopala i sigurnost. Unutrašnjost cipele ispunjena je mekanim uloškom koji se po potrebi lako vadi i pere. Gumeni kotači jamče glatko kretanje i ne stvaraju buku kao plastični. Klizaljke Step One nemaju vezice, što je odličan alat za najmlađe. Umjesto njih, cipela ima dvije kopče, zahvaljujući kojima je dijete može lako samo zakopčati i otkopčati.
SIGURNA VOŽNJA
Izdržljiva i lagana školjka i mekani potplat čizme pružaju stabilnost i sigurnost za prve vožnje vaše djece.
TEHNIČKI PODACI:
- Regulacija veličine: XS (26-29) // S (30-33)
- Materijal kotača: guma
- Vrsta cipele: mekana
- Klasifikacija ležaja: ABEC-5
- Maksimalna nosivost: 60 kg
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.